Tak wiem że się kochamy... znaczy nie nie nie!-krzyczal Draco.-Nie wiem co mam robić. Chłopak zakrył twarz w dłoniach. Zaczal szlochać. Je-je-jeśli nie jesteś gotowy to możemy się do siebie nie odzy... NIE WAŻNE CO ZROBIMY I TAK SIĘ DOWIEDZA PRZEZ TĄ SZMATĘ!-przerwal Draco. Ja-ja muszę iść...Harry wyszedł z skrzydła szpitalnego, miał zamiar znaleźć Parkinson i pokazać jej co i jak. Gdzie ona jest-mówił do siebie Harry. Chwile się zamyślił... WIEM! Gryfon ruszył przez korytarz. Gdy szedł ludzie się dziwnie na niego gapili, szeptali i śmiali się.Po 5 minutach dotarł do miejsca o którym myślał.
Była to sala gdzie się drukowało zdjęcia lub oglądało, poprawiano. Gdy otworzył drzwi zapadła ciemność. Jedynie co to świeciły czerwone światła. Zaczął iść w głąb pokoju. Nagle zobaczył grupkę uczniów chichoczących. Na szczęście się te zdjęcia nie zrobiły rozmazane-mówił głos,znajomy dla harry'ego-,Zrobiłam to w pospiechu. To była Pansy. Ej ty.-powiedział Harry, a wszyscy się odwrócili. Na jego widok zaczęli chichotać. Harry ze złości wyjął różdżkę. Expeliarmus!-krzyknął. Wszyscy krzyknęli, a Pensy odrzuciła się do tyłu, a różdżka wypadła z ręki. Co ty robisz!-krzyknela Pensy. JAK MOGŁAŚ!-krzyknął Harry. Ale co ja zrobiłam!!!-krzyknela Pensy. ZROBIŁAŚ MI ZDJĘCIE Z DRACONEM I WSZYSTKIM POKAZAŁAŚ!!! C-co?-powiedziala Pensy. NIE ZROZUMIAŁAŚ!-warknal Harry. Ja nic takiego nie zrobiłam!-powiedziala Pensy. To co to za zdjęcia?-spytal Harry i wskazał zdjęcia na podłodze. Klęknął i je zabrał. Przyjrzał się zdjęcia. Na fotografiach widniały słodkie szczeniaki. Co to jest-spytał się Harry-Gdzie są zdjęcia mnie i Dracona? J-j-j-jakie zdjęcia?Jedyne zdjęcia które zrobiłam były moich szczeniakow.-Urwała, wybuchła płaczem i wybiegła z sali. Jakie zdjęcie twoje i Dracona-spytał chłopiec z grupy która oglądała zdjęcia Pensy. Nie ważne-powiedział Harry i wybiegł za Pensy. Pensy, Pensy!!! Krzyczał Harry.
CZYTASZ
Drarry❤️
FantasiNa początek chce powiedzieć ze to moje pierwsze opowiadanie. Na moim koncie znajdziecie historie shipów. Na Tik Toku sławny jest ship ,,Drarry „ Ale nie wiemy jak się zaczęła tajemnicza miłość Dracona Malfoya i Harry'ego Pottera. Nie wiemy także jak...