POV YARA
de volgende ochtend wordt ik al weer om half 7 wakker. Ik viel zo moeilijk in slaap door de rijdende camper en vooral als mam reed niet. Dan slingerde we overal naar toen. Uiteindelijk ben ik om 3 uur inslaap gevallen dus ik heb echt heel erg weinig slaap gehad. Amy heeft een half uurtje langer geslapen maar die is ookal wakker. ''goede morgen strontvlieg'' zegt amy vanaf haar bad. ''goede morgen chimpansee'' zeg ik terug. ze kom naast me liggen en we zetten een film aan. the kissing booth 2. we hebben samen ookal 1 gekeken dus nu kijken we samen 2. we kijken hem voor de helft en dan hebben we geen zin meer. Het is pas half 8 en ik ben eigenlijk niet eens meer moe. Ik pak mijn telefoon en tot mijn verbazing heb ik weer een melding van ezra. ik roep amy er bij en met 2 seconde staat ze naast mijn bed. Ik open zijn snap, het is een foto dat hij in zijn bed ligt en goede morgen kleine zegt. Ik maakt een foto terug met goede morge staat. Dan pas kijken we uit het raampje en zien we dat we stil staan op een camping. Oja tuurlijk we staan al kei lang stil, we zijn ook pas is slaap gevallen na dat ze stil stonden. nadat dat te hebben beseft loop ik naar de badkamer en zet de douch aan. Ik was mijn haar en lijf en daarna stap ik weer uit de douch. Ik droog me af en zet mijn handdoek op mijn hoofd en mijn badjas doe ik aan. Daarmee loop ik de kamer in. Gelijk duikt amy ook de badkamer in en gaat ook douche. Ik pak een mooie groene lange rok met een wit shirt en even later pakt amy ook een mooie rok maar dan in de kleur zwart ook zij doet een wit shirt er boven.
dit dragen we.
we poetsen onze tanden, borstelen onze haren en doen onze make-up. als we daarmee klaar zijn lopen we door het luik naar de onder verdieping. ''goede morge'' zeggen ik en amy tegen pap en mam. ''goede morgen meiden'' zegt pap tegen ons. ''Willen jullie ook een croissantje, hij is van de plaatselijke bakker?'' ''oeh lekker, is het een echte Franse?' vraagt amy. ''zeker weten'' we pakken te croissantje en lopen naar buiten. We zoeken een mooi plekje uit in de zon en we gaan lekker eten. ik plaats nog een mooie insta post en loop daarna terug. zodra we terug lopen hoor in achter me mijn naam. ''he yara'' ik schik en draai me om, gelukkig het is ezra maar, ik was bang dat zelfs hier gekke fans liepen van de bankzitters. ''hee ezra, beetje kunnen slapen?'' ''nee echt mega slecht''. ''ja same al dat gehobbel'. ''hahahha ja precies'' antwoord ezra terug. ''weetje carolijn maakt heerlijke ijskoffie, willen jullie ook?'' vraagt ezra aan mij en amy. ''daar kunnen we geen nee op zeggen'' zegt amy. ik knik en loop achter ezra aan. Hun staan 3 campers verder dan die van ons. we lopen naar binnen en daar zit daan ook gelijk, de vriend van ezra. Hij loopt naar ons toe en zegt ''hee knappe dames, ijskoffie?'' ezra kijkt hem boos aan lijkt het wel. ''sure'' zegt amy lachend. We gaan aan tafel zitten en matthy komt ook binnen gelopen. hij heeft een gekke glimlach op zijn gezicht. waarom doet iedereen toch zo vreemd? heb ik iets verkeerds aan ofzo? na de ijskoffie meld iedereen zich in het midden van de campers, omdat de bankzitters gaan opnemen. Wij staan er maar een beetje achter en we kletsen wat. wij worden ook deel van de vlogs. Amy en daan zijn zenuwachtig omdat het nieuw is voor hun. Voor mij is het niet meer bijzonder en ezra ook soms ook wel eens in de video's van matthy voor. Na het hele film ding gedoe besluiten we de stad in te gaan. We zijn niet voor niets naar parijs gereden. We lopen de camping waar we staan uit en gelijk is het grote chaos. De Eiffeltoren is 2 kilometer lopen dus we gaan te voet. na 12 minuten komen we aan. Ik maak wat foto's en vind het dan wel weer goed, maar de jongens denken daar anders over. ''jo gasten kom we gaan gewoon in de Eiffeltoren''. stelt koen voor 'ja dat is vast leuk'' zegt lieke. Ik heb zo'n hoogte vrees, maar ik wil niet het vervelende kind zijn dus ik sleep me achter de rest aan. ''bang?'' vraagt ezra die naast me loopt. ''ja, hoogte vrees hé''. ''vervelend'' zegt ezra, hij steekt een hand uit en ik pak zijn hand de hele tijd stevig vast. Als we op de eerste verdieping zijn valt het nog wel mee. Maar zodra matthy op het idee komt om naar de aller hoogste etage te gaan stijgen de zenuwen weer. We lopen naar de kleine lift. voor liften ben ik ook als de dood, ik vind dat zo eng. De lift is klein en er zitten gaten in het dakje. Zonder wat te zeggen grijp ik naar ezra zijn hand en ik knijp er hard in. ezra kijkt me aan en glimlacht lief naar me. Hij houd me stevig vast en ik hem ook. Als we er eindelijk zijn stappen we uit. Ik sta letterlijk te trillen om me benen. Ik loop iets dichter bij de reling. Ik kan nog niet echt iets zien omdat er hekken omheen staan. Als ik dichterbij kom en naar beneden kijk draai ik me snel om en loopt in een rechte lijn zonder te kijken naar het midden. Zodra ik me net omdraai en weg loop bots ik tegen ezra aan. Hij geeft me een knuffel en houd me stevig vast. Ik geef hem ook een knuffel. Na de knuffel staan onze hoofden heel erg dicht bij elkaar. Zijn hoofd beweegt meer aan die van mij, mijn hoofd gaat automatisch ook dichter bij zijn gezicht. Hij sluit zijn ogen en ik volg zijn voorbeeld. Ik voel nu zijn warme adem op mijn gezicht. We zijn nu zo dicht bij elkaar. ''hello, can you make a photo for my please'' een Engelse dame tikt me op mijn rug. ''uh yes'' zeg ik met mijn beste Engels . ik kijk naar ezra ik zie hem teleurgesteld naar de grond kijken. Ik maak snel een foto van de vrouw en loop naar ezra. Ik pak weer zijn hand en kijk hem lief aan. ''ezra wil je een foto van me maken?'' vraag ik. ''tuurlijk voor jou altijd'' zijn mooie lieve glimlach is weer terug.
deze foto maakt hij. de middelste ben ik, die met de rugzak is matthy en die in het zwart in raoul
❤5732 geliked door.........................
ik heb mijn leven gewaagt voor deze foto, maar het resultaat mag er zijn, so naar de geweldige fotograaf ezrahetlam. #parijs #bankzitters #vakantie
tik voor de reacties
na de foto zijn we weer via de half kapotte lift naar beneden gegaan. Ik ben uit die toren gevlucht gewoon. ''yes weer grond!'' schreeuw ik uit. veel mensen kijken me raar aan maar daar kan ik alleen maar om lachen. Dan lopen we dat stad in. Allerlei winkels gaan we in, we kopen niet heel erg veel want we hebben nog veel landen te gaan. ik koop leuke kleding voor vanavond, Dan gaan we naar een feest, eigenlijk pas 16+ maar we smokkelen wel naar binnen. Ook gaan we lekker uit eten dus eerst even outfits scoren. Na in een paar winkels geweest te zijn lopen we een winkel binnen met super leuke jurkjes. Van de bankzitters + mam moesten we er vanavond als 16 jarige uitzien om naar binnen te mogen. We kiezen 2 jurkjes uit, maar laten het niet de rest zien. We rekenen af en lopen weer terug naar de caravan. Daar gaat iedereen zich even omkleden voor het eten. Ik en amy doen de jurkjes aan en kijken in de spiegel. ''dit had mijn moeder me nooit laten dragen, dan was ik dood'' zeg amy die zich zelf bewonderd in de spiegel. ''ja, maar we moesten 16 jarige lijken toch? en daar in tegen je ma is er toch niet''. ''ja dat is waar''. mijn jurkje
jurkje van amy.
We lopen naar de rest voor hun reactie op de jurkjes. We stappen de camper en gelijk schieten alle blikken op ons.
en weer eens een deeltje afgeschreven. Even een mededeling. Komende week op woensdag 22 juni tot 29 juni schrijf ik of niet of amper omdat ik toets week heb. hebben jullie nog tips voor het verhaal of leuke ideeen? drop deze dan hier onder en vergeet mijn snap ''krukzitters'' niet te voegen. xxx mij doeiii
~1555~ words
JE LEEST
je zou maar de dochter zijn van een bankzitter
Romancevoeg ff: krukzitters op snap lieke en raoul zijn al 3 jaar samen en raoul is nu 15, wanneer ze een avondje stiekem drinken worden ze dronken en gaan ze met elkaar naar bed. na een paar weken komt lieke er achter dat ze zwanger is. Maar ze is nog maa...