BÖLÜM 1

55 3 1
                                    

Kardeşim beni rahatsız etmek için günlük rutin olarak odama girip yine beni sinir etmişti.Yatağımda tepinip şarkı söylüyordu doğrusu söyleyemiyordu.

"Zuri lütfen beni rahatsız etme,çıkar mısın?"dedim zuriye

"Bundan bana ne rei" diyerek siklemedi beni.

"Rei mi? Ablanım ben senin aramızda 6 yaş var saygılı ol biraz " diyip göz devirdim çok bilmiş  işte!

Homurdanarak çıktı odadan nihayet kendimle yanlız kaldım derken telefonum çaldı ekranda "mishelle🔥😘" yazısı çıktı kabul ettim.

"Efendim mishelle bir sorun mu var?"

"sorun mu bilmem ama  bizim eyallete seri katil olduğu ortaya çıktı! Haberlere baktın dimi " dedi

"Ha!?!,duymadım söylentidir belkide" dedim umursamıyarak .

"Bence söylentiler doğru her neyse sen dikkatli ol seni seviyorum en yakın arkadaşımın seni kaybetmek istemiyorum." Mishelle fazla duygusaldır bu konularda. Çünkü tek ailesi dayısı ve bendim o yüzden bana fazla bağlı ve bende ona ,onu çok seviyorum ama bu kadar duygusal olması komiğime gidiyordu.

"Bende seni seviyorum" dedim vedalaşma faslından sonra kapattık.

Ve yine zuri tak diye odama girdi sinirli ve bıkmış bir tavırla iç çektim .

"Annem çağrıyorrrrr evde şeker bittmiş alman lazımmışşş" dedi

"Neredeyse gece yarısı olucak şeker almaya gidilir mi?"

"Bu benim sorunum değil annemle konuş" diyip kapıyı çarptı salak kız kardeş!!

Annemin yanına gittim ve neden bu saate şeker almaya gidiceğimi sordum.

"Yarın önemli bir işimiz var tatlım onun için gönderiyorum alıcak mısın!?"

"Evet anne gidiyorum " diyip kabanımı giydim hava soğuk oluyor akşamları .Yakın olan markete gittim kapalıydı geriye uzak olan market vardı orası çok uzaktı oflayıp marketin yollunu tutum şekeri aldım eve doğru giderken arkamda biri varmış gibi hisettim arkama baktığımda benim yaşlarımda biri vardı elleri cebine sokmuştu teni bembeyazdı kız mı erkek mi tam anlayamamıştım.

Eve geldiğimde şekeri anneme verdim ve odama çıktım yarım saat sonra tıkırtıllar gelmeye başladı pek umursamadım. Ve çok korkmaya başladım çünkü camda birisini gördüm korkudan sadece mishelleli aradım açmıyordu tekrar aradım tekrar,tekrar, tekrar, tekrar mesajlar attım asla bakmadı bu saate uyumazdı çünkü istediği dizi bu saate yayındaydı ve asla kaçırmaz. Takırtılar devam etti annemin çığlığı ile resmen uçtum ve koşarak zurinin odasına gittim.

"Z-zuri" diyebildi annem ve çığlık çığlığa ağlamaya başladı babam ise ne olduğunu idrak etmeye çalıştı ben hiç bir şey anlamadım zurinin yatağına baktığımda gözlerim doldu ve şok geçirdim karnı delinmişti boynu kesilmişti.

Annemler zuriyi hastaneye götürdü yaşamıcaktı büyük ihtimalle. Ben ise ağlıyordum ve mishelle ulaşmaya çalışıyodum ama açmıyodu evde tek kalmaya korktum o yüzden mishellere gittim ama eviniin önünde ambulanslar vardı dayısı ağlıyodu sağlık çalışanlarına ne olduğunu sorduğumda mishellin beyni parçalanmış, kolları yırtılmış. Zuri olayından sonra bu ağır geldi ve kriz geçirdim sokaklarda. Sabaha karşı 5 di saat nerdeyse sabah olmuştu eve gittim odama çıktım ve gece sokakta gördüğüm adamı gördüm çığlık attım .

"Şşt ,uyumaya git" dedi gerçekten korkunçtu ağzı kullaklarına doğru kesikti gözlerinin etrafı simsiyahtı elinde kanlı bir bıçak vardı ve aklıma mishellin söylediği seri katil geldi"

Ardından üstüme atladı.

JEFF THE KILLER'S LOVEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin