Ölmüş müydüm,nerdeydim,Korkuyordum, konuşamıyordum derkekn kapı açıldı o geldiğinden eminim en son üstüme atlamıştı ve boynuma bıçağını tutmuştu gerisini hatırlamıyorum... derken o geldi üstüme çıktı ve gülümsedi korkutucu değildi tepki vermedim sadece istemsizce ağladım gözlerindeki isyan eden yaşları durduramadım ki.
"Ağlama ve uyu" dedi
"En son uyu dediğinde neler olduğunu hatırlıyorsun beni neden ö-öldürmedin ?
"Öldürmeli miydim?" Soruyla soruyla cevapladı .
"Neden en yakın arkadaşımla kardeşimi öldürdün!?" Dedim cesurca sesim titremişti hâlâ aynı pozisyondaydık ve sesim biraz yüksek çıkmıştı korktum.
"Bu seni ilgilendirmez nede olsa ben bir seri katilim değil mi" sırıtı ve üstümden kalktı kapıyı killitlemeden kalktı ardından ben de kaçmak için gittim çıkış kapısını bulmak için evi dolaştım tam kanlı kapıyı açıcaken kollarımdan tuttu ve gülümseyerek n'apıyorsun hm??! Dedi ben cevap vermedim.
"Lütfen beni bırak" ağlamaya başladım bir başka ses duydum"
"Hey Jeff yeni kurban mı?" Bu adamda kimdi
"Sonra konuşucaz liu "
"Pekala gidiyorum" liu denen adam gitti ve bu psikopat adamında ismi Jeff imiş beni yatak odasına çıkardı ve kapıyı kilitledi"
Jeffin ağzından
Liunun yanına gittim elime alkol şişesini alıp kafama diktim liuda soru sormaya başladı
"Neden şimdiye kadar öldürmedin?" Dedi sorgulayıcı gözlerle
"Fikrim var eğlenceli olucak canım kardeşim"
"Anlat Jeff* dedi sesi sakindi
"Onunla oyun oynıcaz kandırıcağız ona aşık olduğumu söylicem ve kendime bağlıcam ve sonra işkencelere mağruz bırakıcam eğlenceliii" diyip kahka attım ama liu hiç hoşnut karşılamadı
"İyi bir fikir değil direkt öldürseydin daha iyi olucaktı"
"Ah liu artık ölülerle cinsel ilişkiye girmekten bıktım anlıyo musun??"
"Bunun için mi hepsi" kafa salladım ve biramı tekledim.
Ardından liuyu yanlız bırakarak reinin yanına gittim öylece oturuyordu ah çekici karıı
"Öğrenmek istiyorum " dedi rei
"Neyi?" Dedim
"Sana ne oldu Jeff bana söyle lütfen" aklından ne geçiyor bunun ne garip bir istek?!?!!
Selam millet diğerki bölümde jeffin hayat hikayesi var yazar anlatımından olucaktır.İyi bakın kendinize diğer bölüme geçene kadar ölmeyin ha??;)