Ona asla hislerimi açlamamalıydım aramıza kalın duvarlar öreceğini bilseydim...
*
Ne zaman onu düşünsem kalbim yerinden çıkacakmış gibi oluyor. Sevgilisi olmasa benim olur muydu ne kadar bencilim. Bana hiç birşey hissetmeyen birini sahipleniyorum. Keşke ona aşık olmasaydım. Açılsam arkadaşlığımız bozulucak. Üüff kafam çok karışık hergün aynı şeyleri tekrar tekrar düşünmekten bıktım. Hergün aynaların önünde kendimi sorgulamaktan bıktım.
Felix: Seung gel hadi kahvaltı hazır
Seungmin: Geliyorum lix
Bangchan: Hadi seungEvet onun evindeyim en yakın arkadaşımın , sevdiğim adamın, çocukluk aşkımın, Felix'in abisinin, asla beraber olamayacağım adamın evindeyim.
Felix: Yaa abi bırak bu işleri ya
Bangchan: Felix yeter senin sevmediğin biriyle olduğum için böyle şeyler yapma
Felix: Tamam abi en haklı sensinYine aynı kavgalar tamam bende o kızla olmasını istemiyorum yani kızda tam bir yelloz ama neyse ayırmaya çalışmak benim için zaten fazla felix için bile fazla. Bangchan kendine karışılmasını sevmez sen bunu yaparsan zaten o inadına yapar.
Seungmin: Evet arkadaşlar kahvaltı nerede?
Felix: Hadi buyur abi sana afiyet olsun ben Hyunjin'in yanına gidiyorum Seung geliyor musun?
Seungmin: Gelirim gelmesinede
Felix: Tamam kal Seung ama o kız geliyor söyleyeyim
Bangchan: O kız değil Felix onun bir adı var
Felix: Banane adından umrumda sanki senin oyuncağın
Seungmin: Felix yeter bu kadarı fazla kızı oyuncak yerine koyamazsın senilede gelmeyeceğim yanınızda fazlalık hissediyorum zaten
Bangchan: Bak Felix insanlar sınırlarını biliyor ama sen bilmiyorsun
Felix: İnsan ağır olmadı mı sanki yoldan çevirdiğin biri gibi
Seungmin: Tamam yeter bıktım şu kavgalarınızdan siktirin gidin felix git sen Hyunjin'in yanına bende eve gidiyorum sende yiyişiyor musun sevişiyor musun ne yaparsan yapFelix ardından ben çıktım o sadece izlemişti. Aynı hisleri paylaşmadığımızı biliyorum ama bir arkamdan seslenebilirdi dimi? Göz yaşlarım yine onun için akıyor sikeyim.
*
Nasıl son ama tak diye
Seungmin bu ficte hem masum hem biraz sinirli bir tipi var.
Umarım beğenirsiniz💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FOREVER•chanmin
FanficOna asla hislerimi açlamamalıydım aramıza kalın duvarlar öreceğini bilseydim...