Sebi m-a condus până acasă și m-a sărutat.
*Next day, 8:30 a.m*
M-am trezit cu un vibe bun, am făcut puțină curățenie prin casa și i-am dat msj lui Anne sa mergem în mall mai încolo.
M-am uitat la un film și vad ca e 11:40.
Ma îmbrac cu un tricou scurt și niște blugi albaștri, m-am machiat și acum ma suna Anne.*convorbire telefonica*
Anne:Ce faci ma?Ești gata?
Ely:Da ma da, sunt gata.
Anne:OK,hai pa
*convorbire telefonica*Am cumpărat câteva haine și acum mergem la Mc, dar ghici ce...
Alex si fata aia sunt acolo. Par a mi s-a dus de tot foamea când ii vad pe ăștia cum se sărută.
În fine, mergem acasă.
Mi-am pus hainele in dulap și am adormit direct.
Ma trezesc la 19:45(concertul începe la 21:00)
Mă îmbrac așa:Și vorbesc cu Sebi prin mesaje.
A zis că o să vină el și Cipi sa ma ia la 20:30. Am stabilit sa nu ne facem deocamdată relația publica, sa mai așteptăm câteva zile.
A trecut timpul și au venit băieții. Intru în mașină, îl sărut pe Sebi și fac cunoștință cu Cipi, e de treabă.
În timpul concertului, eu am stat in backstage.
N-aveți ideea cat de geloasă eram când Sebi făcea poze cu fetele și una dintre ele l-a sărutat. Îmi venea sa ii rup parul din cap.
(La concert erau și Anne și Petre)
Aceasi fată l-a sărutat și pe Petre.
Ely:TU chiar ești așa de calmă când toate fetele astea îl pupa pe Petre?
Anne:Nu, sunt geloasă. Dar nu pot sa fac nimic. Ce facem acum?Omorâm toate fetele din țară?
Ely:Eh, nici chiar așa. Hai sa ii rupem părul din cap lui aia.
Anne:Nu zici rău...Hai😃
CITEȘTI
♡Doar noi♡Yny Sebi
FanfictionSal, aceasta este prima mea carte. Știu de pe acum că nu o sa prindă și nu o sa o citească foarte multă lume, dar na...Încerc și eu:) Dacă sunt greșeli, scuzati-ma.