Apropo,
Ib:story_trepari
De la ea mi-a venit ideea cu venirea mamei lui Ely. Aruncați un ochi și la cărțile ei, sunt grozave!👀💓Anne:Vorbesc serios, stii doar ca am o cameră libera. Aia a lui maică-mea și taica-miu.
(Și părinții lui Anne erau plecați în străinătate)
Ely:Nu vreau să deranjez...
Anne:Ești prietena noastra de 100 de ani. Cum se deranjezi?
Petre:Eu sunt de acord.
Anne:Yeeey.
Ely:Nu,nu. După ce o sa se trezească Sebi, o sa ma mut cu el.
Petre:Și dacă nu se mau trezește?
Atunci Anne îl loveste pe Petre.
Petre:Aaaau😩
Anne:Nu fii nesimțit. *șoptește*
Ely:Repet, dacă Sebi moare, mor și eu.
Anne:O sa fie bine.
Ely:Da, o sa fie bine dacă Sebi o sa se trezească. Dacă nu, pt noi doi va fii bine pe cealaltă lume. Vreau sa ne îngropați unul lângă celălalt,ok?
Anne:Nu va îngroapă nimeni,taci.Mai stam câteva ore, Petre stătea pe telefon iar eu vorbeam cu Anne.
Ely:Petre știe despre copil?
Anne:Dar ce a auzit seara trecută...cred ca ma va parasi dacă ii zic.
Ely:Spune-i!Ce o sa faci când o sa crească burta?O sa fie și mai rău,o sa fie nervos ca I ai ascuns asta.
Anne:Ai dreptate...Anne se ridică de lângă mine, și se duce pe scari, unde stătea Petre.
Nu știu despre ce vorbeau,nu am auzit foarte bine. Dar știu ca Petre era ok cu situația.
Stau puțin și încep iar sa plâng. Cei doi vin lângă mine
Anne:Shh, gata😥
Petre:De ce plângi?
Anne:Oare de ce poate sa plângă?Plânge dupa Sebi.
Ely:Îmi imaginam cum ar fi dacă ar iesi acum doctorul oe ușa aia și ar zice ca el a murit.
Anne:Nu o sa se întâmple asta...
Și fix atunci iese doctorul.
Petre:Nu o sa se întâmple,nu?
CITEȘTI
♡Doar noi♡Yny Sebi
FanfictionSal, aceasta este prima mea carte. Știu de pe acum că nu o sa prindă și nu o sa o citească foarte multă lume, dar na...Încerc și eu:) Dacă sunt greșeli, scuzati-ma.