Ely:Hey!Hey!Liniștește-te!Merg sa vorbesc cu Sebi, stai aici!De fapt nu aici. Nu trebuie sa afle lumea ce s-a întâmplat. Du-te afară în fața localului și pune-te pe una dintre bănci!
Anne:O-o-ok...😭
Urc pe scenă si ii șoptesc lui Sebi la ureche:
Ely:A dispărut.
Sebi:CE?
Ely:A plecat pur si simplu, ce facem?
Sebi:Anne unde e?
Ely:E afară.
Sebi:Bine, încerc eu sa opresc nunta aici. Tu du-te la ea, vin și eu.
Spune el și ma sărută pe frunte.
Fug repede la Anne.
Ely:Hey!Gata!Stop!L-ai sunat?
Anne:DE 1000 de ori!
Ely:Vine și Sebi acum, mergem sa îl căutăm. Are de dat niște explicații!
Anne:ÎL CALC ÎN PICIOARE CÂND IL VAD!II SPUNEAM CU CEA MAI MARE FERICIRE CA ABIA ASTEPT NOAPTEA ASTA, IAR EL...ATAT DE CALM ÎMI SPUNEA ,,SI EU''
Apoi a venit și Sebi, Anne si-a rupt rochia încât ii venea până la genunchi. Am mers până la ei acasă.
Anne:NU POT SA CRED!NENOROCITUL SI-A LUAT TOATE HAINELE!😭😭😭
Ely:Tot ceea ce se intampla e ca un vis...Doamne!Sper ca e unul...
Anne:Am fi vrut noi...
Se pune jos și începe sa plângă, eu ma pun lângă ea și plângem împreună. I-am zis lui Sebi ca in seara asta o sa dorm cu ea.*Next day,11:24*
Anne:Neața, de când ești trează?
Ely:Neața, de vreo 2 ore. Am făcut puțin curat prin casa și ti-am făcut o cafea. S-a răcit puțin dar n-are nimic.
Anne:Bn, mersi. NU POT SA CRED CA MI-A FĂCUT ASTA.😭
Ely:Ba,gata!Ii faci rău copilului!
Anne:Copilul asta o sa ma bantuie!O sa îmi amintească mereu de ceea ce a făcut porcul de taica-su!
Ely:Șșșș, gata!Hai ca merg la Sebi sa ne pregătim și ieșim în oraș!
Anne:Nu merg nicăieri!
Ely:Ba da!Ești însărcinată in aproape 8 luni!Mergem sa cumpăram hăinuțe, un cărucior, câteva lucruri pt tineeee. MERIȚI!DECI HAI!
CITEȘTI
♡Doar noi♡Yny Sebi
FanfictionSal, aceasta este prima mea carte. Știu de pe acum că nu o sa prindă și nu o sa o citească foarte multă lume, dar na...Încerc și eu:) Dacă sunt greșeli, scuzati-ma.