To tylko seks

4K 12 10
                                    

Dowiedziałem się gdzie pracuje Dominic. Postanowiłem że zrobię mu niespodziankę i do niego przyjdę. Ubrałem obcisłe ubrania aby wykrztałciły moją męskość. Wychodząc z domu założyłem okulary przeciwsłoneczne i poszedłem w stornę kancelarii. Włączyłem sobie muzykę na słuchawkach aby zbić czas. Po nie całych 20 minutach doszedłem w miejsce docelowe. Wszedłem na 6 piętro i zobaczyłem Dominica. Weszlem do jego gabinetu, jedyny minus jest taki że ten gambit jest oszklony i wszystko widać z zewnątrz.

-Cześć Dominic. - powiedziałem.

-Luke! Co ty tu robisz? - powiedział zaskoczony.

-Niespodzianka. - oznajmiłem.

-Jestem w pracy nie mam czasu na przyjemności. - powiedział smutny.

-Przerwe jakaś chyba masz. - oznajmiłem.

-Dobrze kombinujesz młody. - powiedział uśmiechając się. - Ale zaraz mam spotkanie z klientem. - mówiąc to uśmiech zszedł z jego twarzy.

Wkurwiłem się i chciałem wyjść ale drzwi się zatrzasnęły.

-Kurwa! - powiedziałem.

-Luke! Co to za słownictwo? - zaczął się śmiać.

-No ja nie wiem czy zatrzaśnięcie drzwi to śmieszna sprawa. - powiedziałem.

-Co? Drzwi się zatrzasnęły? - zapytał zdezorientowany.

-Tak. - powiedziałem.

-Nic nie szkodzi. Zaraz zadzwonię do kogoś kto nas uwolni. - powiedział.

Postanowiłem że zacznę się z nim drażnić. Wiec do niego podeszlem i go pocałowałem.

-Luke... - zaczął.

-Mniej mów więcej działaj. - powiedziałem klękając.

Wyjąłem ze spodni wspaniałego poruszyciela i zacząłem robić mu loda. Czułem jak staje mu w mojej buzi. Wstałem i zacząłem się odsuwać jednak Dominic posadził mnie na biurko i wyjął moje napięte źródło rozkoszy. Zaczął się nim bawić. Było mi dobrze. Wpił się w moje usta i zaczął namiętnie całować. Nasze języki wpadły w rytm. Kiedy we mnie wszedł odchyliłem głowę i zobaczyłem że ktoś za nami stoi. Wystraszyłem się bo to było niespodziewane.

-Dominic...- zacząłem. Przestań. - powiedziałem.

-Nie mów mi co mam robić. - odpowiedział.

-DOMINIC! - krzyknąłem.

Dominic otworzył oczy i spojrzał przed siebie. Ubrał spodnie i przeprosił za zajście. Powiedziałem Dominic'owi że widzimy się później. I wyszedłem.

To tylko seksOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz