Smutna wiadomość

2.4K 12 14
                                    

Dostałem telefon od Dominica, poprosił mnie od spotkanie ma dla mnie niespodziankę. Poszedłem więc na spotkanie z nim. Wysłał mi pineske nie znałem okolicy więc zaufałem lokalizacji.

Doszedłem na lotnisko, stał tam samolot i samochód Dominica. Miałem lęk wysokości i nie chciałem wejść. Dominic wyciągnął mnie siłą. Polecieliśmy do Włoch. Nie spodziewałem się tego. Dominic podczas podróży przyznał mi się że jest szefem mafii a we Włoszech ma ville z jachtem. Chciał mnie wziąć na jacht żeby popływać i pooglądać widoki.

Kiedy dojechaliśmy na miejsce ujrzałem duża villę z basenem. Stąd było widać plażę i ocean. Dominic zaprowadził mnie w miejsce gdzie trzymał jacht. Wypłynęliśmy na otwarty ocean.

Widoki naprawdę były fajne. Dominic rozebrał się do naga i wskoczył do wody popływać. Zrobiłem to samo po chwili weszlem na jacht i się położyłem. Prawie zasypiałem gdy poczułem jak Dominic zaczął mnie całować i dotykać po kroczu. Tym razem strony się odmieniły.

Popchnąłem Dominica tak żeby się położył. Okraczyłem go i schyliłem się aby go pocałować. Zacząłem robić mu dobrze. Włożyłem mojego penisa w niego. Chrapliwe jęki się ze sobą sparowały. Zacząłem pośpiesznie ruszać moim przyjacielem. Namiętnie poruszające się biodra zaczęły się obijać o jego uda. Ruchalem go bez końca.

W pewnym momencie położyłem się spać. Obudził mnie Greg, ochroniarz żeby przekazać mi informację. Dominic źle wskoczył do wody. Teraz  walczy o życie w szpitalu.

To tylko seksOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz