-Grăbește-te, o să întârziem! Ella cea mai bună prietenă a mea strigă.-Sunt gata acum!
Era o seara de vineri iar eu si Ella am decis să mergem in cel mai mare club din Londra.
Îmi iau geanta și îmi pun tocurile roșii în picioare,port o rochie neagă mulată cu un set de perle la gât și la mână.Luăm limuzina din fața vilei și ne îndreptam spre club.Ajungem,la club,ne îndreptam spre bar.
-Mă duc până ma baie,îmi țipa Ella în ureche,muzica și luminile sunt extreme!
-Cu ce să te servească dulceață?
întreabă barmanul,are parul creț de culoarea smoalei,ochii verzi ca furnzele proaspete de vara.-4 shoturi de Vodka!țip la rândul meu.
Câteva minute mai târziu apare și Ella,dam cele două shoturi una după alta și simt cum lichidul îmi invadează gâtlejul. Ella ma trage spre ringul de dans după mult dansat și multe melodii ascultate vine și
We found love de la Rihanna,atunci simt două mâini grele și reci pe talia mea,mă întorc cu fața spre el,un bărbat,are părul castaniu,ochi căprui și foarte înalt în jur de 1,90.
Buzele lui se îndreaptă spre gâtul meu unde plasează mai multe săruturi,mâna lui se desprinde se pe talia mea și se îndreaptă spre fundul meu pe care îl strânge în palmă,las să-mi scot un suspin!-Ești atât de perfectă,vreau să fiu în tine în seara asta!
Vocea lui este groasă și posesivă-Aici sau la mine?întreb pentru că sunt mult prea excitată și mult prea udă!
-Nu,scumpo mergem la mine!
Mă prinde de mână și mă trage după el.
Apuc doar să-mi scot telefonul din geantă și să scriu un mesaj Ellei cum că plec,pentru ca sunt obosită.
Ajungem în spatele clubului unde se află un Mustang de culoarea negru mat.
Se așează pe bancheta din spate și mă trage în poala lui,mâinile lui îmi prin fundul,și un geamăt îmi scapă de pe buze,dar este acoperit de buzele lui care se contopesc cu ale mele,limba lui caută să-mi invadeze gura dar nu îl las,atunci îmi strânge fesele mai tare,iar eu tresar,și el își îndeasă limba în gura mea.Mașina e în mișcare,domnul de la volan e posibil să fie un valet?Ajungem în fața unei vile imense albe,intram pe ușile din sticla și sunt automat lipită de perete.
-Vreau totul de la tine!
Mâinile lui coboară spre fermoarul rochiei mele,îl trage în jos până rochia ajunge pe jos și rămân în lenjerie,mă ridică iar picioarele mele se încolăcesc în jurul taliei lui,saruturile sunt ne întrerupte,apoi la scurt timp sub mine simt niște așternuturi reci,el este deasupra mea și plasează săruturi peste gâtul meu,mâinile lui îmi acoperă sânii goi,care nici nu știu când au ajuns goi.
-Ești al dracului de frumoasă!
Săruturile coboară in jos până îmi ia un sân în gură și îl mușcă cu putere,un geamăt îmi iese de pe buze,trece și la celălalt și îl dezmierdă cu săruturi și mușcături.Se îndreaptă spre coapsele mele,îmi desparte picioarele și mâinile lui îmi trag chiloții în jos,apoi ajung pe podea.
-Dracului ești extrem de udă!
Apoi două degete se cufundă în vaginul meu,cu un deget îmi masează clitorisul,le cufundă în mine din ce în ce mai mult!
-O să îmi dau drumul suspin!
-O,încă nu draga mea!
Nu cred că mai pot ține orgasmul în mine dar, când să îl am:
Mâinile lui nu mai sunt înăuntrul meu,iar el nu mai este deasupra mea,dar revin cu un plastic în mână pe care îl desface și mi-l înmână:
-Prezervativul,pune-l!
Deschid catarama pantalonilor,iar el rămâne în boxeri,umflătura lui e mare,îi dau boxeri,jos penisul lui mare și gros, mă aplec să îi sărut vârful penisului apoi rulez prezervativul.
-Futu-i!
Mă împinge pe pat,iar acum el este deasupra mea, ne ținem privirile,când el intra cu putere și ochii mei se strâng de durere,nu am mai făcut sex până acum dar nu intenționăm să îi spun,penentrarile sunt tari și rapide și ma excită din ce în ce mai mult, degetul lui este deasupra clitorisului meu umflat,se împinge din ce în ce mai tare în mine și toata partea de sub coapse este amorțită de durere.
Simt cum sângele mi se prelinge printre coapse,dar și el a observat asta,apoi încetinește de tot-Ești la ciclu?
Capul meu neagă.
-Ești virgină?!
Dau din cap că da,nu pot scoate nici un sunet în momentul ăsta!
-Futu-i de ce nu mi-ai spus?
-Nu părea să te intereseze!țip la el.
-Doar trebuia să spui!
Se relaxează cu fruntea lipită de a mea și îmi mângâie obrazul.
Apoi se împinge în mine doar ca de data asa mai relaxat,plasează săruturi peste gâtul și maxilarul meu,iar apoi buzele noastre se contopesc,picioarele mele se încrucișează peste bazinul lui,și mâinile mi se pierd în parul lui.
Vaginul meu pulsează și îi strânge penisul,presiunea este prea mare,orgasmul meu mă cuprinde și coapsele îmi tremură.-Așa draga mea dă-ți drumul pe scula mea!
Mai intră o dată după își scoate penisul din mine apoi îndepărtează prezervativul,își ia penisul în mână și îl freacă de câteva ori apoi ejaculează pe burta mea.
-Drace!a fost atăt de bine,se apleacă deasupra mea și mă sărută tandru.
Apoi se îndreaptă spre noptiera ia câteva șervețele și vine și mă șterge pe burtă.
Sunt prea obosită pentru altă conversație este trecut de miezul nopții așa că mă apropii de el și îmi odihnesc capul pe pieptul lui,inima îi bate ca la maraton,abdomenul bine sculptat și mușchii încordați sunt perfecți.Mâna lui se odihnește pe spatele meu,prin respirațiile,rare și liniștite îmi pot da seama că a adormit deja,închid și eu ochii și,somnul mă cuprinde de tot.Ce mai zi,o să îmi lipsească!
Acesta este primul capitol de Greșala o nouă carte începută,sper să vă placă!
Lectură plăcută!❤️
CITEȘTI
Greșala
RomanceO singură noapte poate schimba totul! Selene o tânără de 23 de ani își riscă cariera cu milionarul Sebastian Grayson! Oare va reuși să scape din ghiarele diavolului? ÎN CURS DE EDITARE!