A trecut mai bine de o săptămână de când l-am văzut pe Sebastian ultima dată,acum eram cu mama la atelierul ei.-Nu mi-ai spus nici o dată că ești într-o relație cu Sebastian Grayson,spune mama.
-Mamă! nu suntem împreună e ceva complicat.
-Iubirea la vârsta ta e mereu complicată,spune pe un ton blând.
-Da... avem o relație încă de început mergem să luăm cina și face plimbări de seară.
-Mă bucur să aud asta.
✨
-Ce ai mai făcut în ultima săptămână?Stăteam în bucătăria lui Sebastian în timp ce preparam o salată.
-Nu multe,am ajutat-o pe mama la atelier și am mai încheiat câteva afaceri cu tata.
Stătea în fața mea uitâdu-se în telefonul lui.
-Iar tu?
-Am fost ocupat cu alte contracte,își trdică privirea și se uită la mine,ce pregătești acolo?
-Salată.
-Știi că am putea mânca în oraș,nu?
-Da domnule Grayson,eu prefer să îmi pregătesc propria cină.
-Mofturoas-o,spune el în timp ce mă îmbrățișează de la spate în timp ce îmi fură o bucată de salată din bol.
-Hei nu poți face asta,mă îndrept spre el ca să fur salata înapoi,în schimb sunt lipită de perete.
Buzele lui se ciocnesc de ale mele în timp ce mâna lui îmi intra pe sub tricou și îmi strânge sânul,un geamăt îmi scapă,iar el profită și își îndeasă limba mai tare în gura mea.
-Haide,mă trage după el.
-Unde mergem?
Intrăm într-o sală mare întunecată,unde un ecran luminos rulează titlul „Titanic" are propriul cinema cu propriile scaune domnul Grayson e plin de surprize.
-Deci fără sex în seara asta?
El râde în hohote,
-Nu am spus asta,scaunele sunt destul de spațioase.
Ne așezam pe canapeaua dublă și ne uitam la filmul care rulează.20 de minute mai târziu el e deasupra mea și filmul e de mult uitat.
CITEȘTI
Greșala
RomanceO singură noapte poate schimba totul! Selene o tânără de 23 de ani își riscă cariera cu milionarul Sebastian Grayson! Oare va reuși să scape din ghiarele diavolului? ÎN CURS DE EDITARE!