7

4 1 0
                                    

(ingilizce klavye ile yazmak durumundayim, bilgisayara gectigimde tekrar normal klavye ile yazacagin, rahatsiz olursaniz belirtebilirsiniz)

Evden cikmis okula dogru yuruyordum, otobuse binebilirdim veya taksi cagirabilirdim. Ama canim hava almak istemisti

Nisa'nin soyledigine gore bugun okula yeni kisiler gelecekmis, 11. Sinif olacaklarmis. Tahminimce bizim sinifimiza geleceklerdi diger sinif lar doluydu.

Yanim bos olmayacakti buyuk ihtimal, bu beni uzer.

Bu dusunceler içerisindeyken okula gelmistim, bahceye girdigimde tum bakislari uzerimde hissetmistim, neden?

Birkac kiz grubu bana bakip birseyler konusuyorlardi, okulun girisindeyken bir kiz geldi ve bilegimden tutup kendisine cevirdi.

Ben ona anlamaz gozlerle bakarken, o bana alayla bakiyordu.

"gerçekten bu kadar ciliz olmani beklemiyordum"

"ne?"

"tabii anlamazsin, bu halinle Umut'u nasil kendine asik ettin? Senden bin kat daha iyiyim!"

"inan Umut'un bana asik olmasi icin hicbirsey yapmadim."

"aynen kesin yasanmistir bu, soylesene nude falan mi attin Umut'a, veya onunla gecelik sekslerden mi yaptin?"

Soyledigi seyler beni sinirlendirmeye baslamisti, ben bunlarin hic birini yapmamisken beni orospu gibi gosteremezdi!

"bi insanin baska bir insana asik olmasi icin boyle seylere gerek yoktur, insanin kalbi onemlidir. E tabii sende o kalp olmadigi icin zavalli bir sekilde Umut'a farkli farkli fake hesaplardan yazip gunlerce nudeler attin, ve onunla tek taragli sexting yaptin. Ha bunlari seni rencide etmek icin emin ol soylemezdim, ama benim sabrimiz sinamaya kalktin, sen birak benim gibi olmayi benim tirnagim bile olamazsın, daha adini bilmedigim insanlar bile benim hakkim da konusuyorsa demek ki gerçekten fazla kudurmussunuz, suan senin icin nefeslerimi ve vaktim harcadigima inanamiyorum ama eger bu kadar cok kuyruk acin varsa bunu gidip insanlardan cikaramazsin yapabilecegin tek sey gidip gunlugune aglayarak yazman olur, bir daha beni rahatsiz edersen daha buyuk seyleri I ortaya dokerim. Iyi gunler diliyorum, gorusuruz."

Arkami dondum ve okula girdim, arkamdan "ooo" seslerini duyabiliyordum ama ben bunlari onu rencide etmek icin degil kendimi savunmak icin soylemistim

2. Kata geldigimde mudur odasindan cikan bir grup genci gordum okula yeni gelmislerdi, bu çok belliydi

Bir kiz beni gordu, gulumsedi ve yanima geldi

"sey, biz okula yeni geldik ve 11/H sinifini ariyoruz, sen nerde oldugunu biliyorsun bize yardim edebilir misin?"

Hafifce basimi salladim ve gozlerime onayladim. "ayni siniftayiz, beni takip edebilirsiniz"

Tekrardan merdivenlere dogru geldigimde tekrar ayni kizin sesiyle arkami dondum, ve gruba kisaca bir göz gezdirdim

O NE BE!? OKULUMUZA TAS GELMISTE BIZIM MI HABERIMIZ YOK? TAS DEGIL LAN BU METEOR!

"Ben alisa, tanistigima memnun oldum" kiz kibar ve birazda utangac bir sesle bana bu kelimeleri soyledi, gozlerim Tekrardan onu buldu, gulumsedim ve arkami donup merdivenlere gectim

1 kat daha cikmanin sonucunda uzun koridorda bakistim, hala ben bile ezberleyememistim su sinifi

Duz bir sekilde yurudum ve 2. Koridordan iceri girdim 4 sinif vardi, sagdan 2. Sinifa girdim ve en arkaya gectim

Anladigim kadariyla Alisa ve adini bilmedigim bir cocuk sevgiliydi.

5 kisi birden yanima gelip onumde ki bos siralar a oturdular, gitsenize

Alisa Arkasini dondu ve benimle konusmaya basladi "hangi meslegi dusunuyorsun?"

"psikolog, sen?"

"mimar" anlayisla basimi salladim ve telefonumu cebimden cikardim.

Tas diye adlandirdigim cocuk adini bilmedigim bir kizin yanina oturan cocukla konusuyordu

Heyecanlandigi belliydi, ama ne icin?

Uzun ugraslar sonucunda geldi ve yanima oturdu, SICAK MI OLDU BURASI NE

pembe panterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin