Seqana nın yer altında gezen ve pişmanlık ile dövülmüş ruhları ile rüzgar yapan bilinçsiz ve kimsesiz olan yaratıklardır.Seqana ismi hintçe den türemiştir.
Rüya,hayal anlamına gelir. Seqana Çay okulunun bulunduğu evrenin ana karası yani bizim anlıyacağımız biçimde dünyalarının adıdır.Lakin şunu unutmayın bizim yaşadığımız evrenin ana kara parçası olan bu yer "dünya" olarak ADLANDIRILIR yani en nihayetinde yine bir kara parçasının ismidir bu. Başka bir evrende bir DÜNYA yoktur. Düğerşerinin yaşadığı yerin dünya olark adlandırılması olanaksızdır.
Shy-ō lar.
•Üzerinde olan her şeyin bir anlamı vardır. Bunlar pişmanlık içinde ölenlerin ruhları olarak bilinsede, bunlar ölümle meydana gelmemiş tam aksine, çok yaşayanlardan kişilerdendir.
•Çok yaşayan ama çoktan ölenlerdendir.
O kadar zamana rağmen konuşamayan istediği gibi hareket edemeyen ve herzaman korku içinde yaşayan ruhlardır bunlar.•Bunlar özgür olduktan sonra bile benliklerinin içine yerleşen o korkudan ve travmalardan asla kurtulamamış yarım kalmışlar ve asla o hali olan hayattan o korkulardan dolayı dilsizlerdir.
•Akan göz yaşlarının ağzına akması gözyaşlarının onları susuturması ve boğmasını gösterir. Gözyaşlarının engel olduğu onca yılı temsil eder.
•Bileklerindeki zincirler kısıtlanmış ve ruhlarının asla özgür olmadığı zamanları
Boynundakiler dilediği gibi konuşamamlarını kuyruklarındaki ise gidemediklerini gösterir.Bazıları kuyruk kısmında zincir olan shy-ō ların aşık olduğu insanlara gidemeden daha doğrusu isteselerde gidememelerinden olduğunu öne sürüyor.
O zincirleri koparmaya çakışan "nadir" shy-ō lar ise pişmanlıktan dönmeye çalışanlardır.
Shy-ō lar genellikle kadınıdır. Nedeni ise bu durumun dünyada daha çok kısıtlanmasıdır.
Shy-ō lar herzaman varolmaya devam edecek tek yaratıktır