Bab 7: Pemandangan Yang Indah

1 0 0
                                    

A/n:yess ujian sudah habis.

Rekap daripada bab 6:

"Oh Glamrocks, awak tahu tak yang tak elok mengungkit orang lain? Heheh"

Teruskan👇

"Terima kasih kerana membawa saya ke Outertale. Betul kata awak, ia sangat menarik."

Error: Tiada masalah Mike. Lagipun saya kerap datang ke sini untuk menghilangkan tekanan.(a/n:Error boleh mengawal 'glitching' dia, biasanya ikut mood dia)

Mike: Hmmmm

Error: Apa khabar semua orang?

Mike: Eh kami baik-baik saja. Cuma banyak kerja tau. Bilakah anda akan datang melawat kami? Sudah agak lama sejak kali terakhir kami melepak. CC dan Nightmares sangat rindu lepak dengan Lunar.

Error: Ya tentang itu. Kami juga sibuk, tetapi Lunar dan saya ada rancang untuk datang melawat selama beberapa hari. Awak pasti Freddy ok tanpa awak di sana?

Mike:Saya pasti dia akan baik-baik saja, tetapi saya rasa yang lain dah mula curiga.... Bagaimanapun, kami tidak sabar untuk kalian berdua datang.

Error: Kami juga. Baiklah, sudah tiba masanya untuk saya pergi. Kita jumpa esok. *buka portal*

Mike: Jumpa awak esok. *masuk portal*

Error:*senyuman pudar*...........


"hmmm... Siapa "Lunar?"

"Error dengan manusia yang tidak dikenali? Menarik.."

"Kita kena beritahu yang lain tentang ini"

"setuju"













Daaann bab 7 dah keluar! Ada orang yang mengintip Error ke?
Siapa yang lain? Siapa suara-suara misterius tadi? Adakah mereka kawan? Atau musuh? Apakah hubungan Error dengan animatronik-animatronik Nightmare? Siapa "Lunar"? Begitu banyak soalan tetapi kurang jawapan. Plot semakin tebal, betul tak? Apa pun saya harap anda menikmati bab ini. Selamat siang/malam yang menakjubkan. Jumpa lagi bab seterusnya, byeeee!

23/06/2022

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 23, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Hidden Secrets (malay Version ) Where stories live. Discover now