Desi o chinuia tragandu-i-o pe sub masa, cand ea era aproape gata sa isi dea drumul el isi scoase mana si se ridica.
-Domnilor, doamnelor, cred ca este momentul sa mergem la festivitatea de jocuri, ca in fiecare an! Spune el cu un zambet larg, ignorand-o pe Aaliyah care voia sa il stranga de gat.
Toata lumea se ridica si pleca grabita din camera meselor pentru a nu pierde inceperea jocurilor. O traditie care nu putea fi anulata niciodata, jocurile de la palat se intamplau cu fiecare ocazie importanta.
Aaliyah insa nu era fana a acestor jocuri, asa ca se indrepta spre baie, unde avea ocazia sa se aranjeze si sa scape de tensiune, insa un corp familiar o preseaza de chiuveta imediat ce ajunge.
-Nenorocitule...spune Aaliyah printre dinti. Ace rase si o intoarse cu fata la el, o privi adanc pentru cateva secunde si dupa o saruta flamand. Ii prinse coapsele in mana si o ridica pe chiuveta, ii deschise usor picioarele cu una din maini care ii atingea usor pielea fina.
-Nu vreau sa iti dau drumul niciodata... spune el fara rasuflare din cauza sarutului, se aseza in genunchi in fata ei si incepu sa isi "manance desertul".
De fiecare data era din ce in ce mai puternic si mai palpitant si amandoi voiam din ce in ce mai mult. Niciunul dintre ei nu se gandea la consecintele faptelor lor.
-Ar trebui sa mergem la nenorocitele alea de jocuri, oamenii isi vor pune întrebări. Spune Aaliyah intr-un final.
-Sunt irelevante acum, toti sunt. Te vreau doar pe tine acum.
-Nu e ciudat?
-Ce? Intreba el confuz.
-Ca pur si simplu ne-o tragem, te-am evitat atatia ani...
-Ai de gand sa fugi din nou?
-Nu stiu.
-De ce l-ai refuzat pe Gabe dupa?
-Nu era corect fata de el.
-Ti-a pasat vreodata ca el si-o trage cu alte femei?
-N-am mai vorbit cu el de mult timp, relatia noastra a fost ciudata dupa.
-Atunci de ce esti aici?
-Nu stiu...
-In anii trecuti nu erai aici.
-Stiu, eu uh nu eram pregatita.
-Pentru?
-Nu voiam sa te mai vad.
-Si acum de ce esti aici?
-Nu stiu altundeva unde as putea fi.
-De ce imi eviti intrebarile?
-Mi-ar fi placut ca prima mea oara sa fie cu Gabe, dar n-a fost. N-am dat vina pe tine pentru greseala mea, mi-a placut totusi. Doar ca am crezut ca viata mea va fi alta.
-Imi pare rau, Aaliyah. Meriti mai mult. Meriti pe cineva serios.
-Mi-ar placea sa te cunosc. Uite, sa ne-o tragem e misto, dar nu e suficient.
-Nu stiu daca pot sa iti fiu loial.
-Fara obligatii. Fara orgolii ranite. Fara sentimente, fara toate lucrurile astea. Vreau doar sa incerc asta.
-Ai mei ma obliga sa ma casatoresc.
-Poftim?
-Tata e pe moarte, mama va trebui sa se intoarca in regatul ei dupa moartea tatei si eu va trebui sa fiu noul rege. Vor sa se asigure ca regatul va continua sa existe.
-Mostenitori...
-Nu vreau sa te tarasc in asta, de aia vacanta asta ar fi fost ultima data cand... incepu el sa zica dar fusese oprit de sarutul ei.
-Hai sa ne casatorim! Spune ea extrem de serioasa.
-Ai innebunit. Spune el la fel de serios.
-Amandoi castigam din asta. Okay ai tai vor o casatorie, ai mei vor o casatorie. Toata lumea e fericita.
-Nu esti sanatoasa. Aaliyah, nu avem cum sa ne casatorim.
-De ce nu? Sexul o sa fie pe cinste, o sa ne distram si nimeni nu are nicio obligatie fata de celalalt.
Mor pe interior.
CITEȘTI
Moștenitorul tronului🔞
Любовные романыAaliyah nu știa cum să reacționeze atunci când îl văzu din nou, crezuse ca nu-l va mai vedea niciodată și asta oarecum o liniștise, însă acum Ace se afla în fata ei privind-o în profunzime, analizând-o amănunțit. -Ace, ea este prietena mea cea mai b...