Capitolul 6-Mic dejun🔞

1.7K 90 10
                                    

Dimineața ii suprise pe nepregatite, Ace presa saruturi dulci si moi pe coapsa ei, iar ea gemu usor.

-Ar trebui sa dormim. Spune el, insa ea ii presa parul intre degete si ii presa capul intre coapsele ei.

-Tu m-ai tinut treaza, nici sa nu te prind ca incerci sa comentezi. Murmura ea in timp ce se adanci in perna.

-In 3 ore trebuie sa fim la micul dejun, dar cred ca ma pot satura si cu acest mic dejun delicios. Spune el ranjind.

-Cred ca se descurca si fara noi... Aaliyah isi musca buza. Putem sa o transformam in 7 nopti? Dupa plec si nu ne mai vedem niciodata.

-Daca asta vrei... Putem face orice. El ii stranse coapsele continuandu-si desertul.

Cateva momente mai tarziu, cele putine ore de somn isi spun cuvantul deoarece amandoi erau epuizati la maxim. Insa, nu stiau ca somnul lor avea sa fie distrus de o servitoare care dadu buzna in camera lor.

Ace avusese grija sa o acopere pe Aaliyah la timp, nu isi dorea ca mica lor aventura sa se afle si sa ii creeze probleme.

-Ce dracu cauti aici? Spune el nervos.

-Eu... trebuia sa... va chem la micul dejun, mama dumneavoastra a insistat sa vin. Spune ea timida.

-Iesi! Acum! Ii spune el dur. Cateva secunde mai tarziu amandoi au bufnit intr-o criza de ras.

-Oh doamne, imagineaza-ti daca venea acum cateva minute! Spune Aaliyah.

-Avea parte de un show complet, nu cred ca ar fi deranjat-o la cat de superba esti! Aaliyah se inrosi la vorbele lui si isi lasa capul in jos, in schimb el isi asezase o palma pe obrazul ei fin si o mangaia usor.

-Ar trebui sa mergem la masa, parem suspiciosi.

-Okay, o sa plec eu primul si tu poti sa vii un pic mai tarziu. Spune el si se imbraca rapid, mergand in sala de mese, unde linistea domnea pana cand aparuse Aaliyah in peisaj.

-Deci, Ace, ai avut parte de o noapte interesanta? Intreba Gabe si toata lumea incepuse sa chicoteasca, insa Aaliyah se uita speriata in jur, rosind, lucru care nu ii scapa reginei.

-Macar eu sa am, daca tu n-ai parte niciodata! Spune Ace si Fiona bufni.

-Nevasta gresita! Spune cineva, ceea ce o facu pe Fiona sa creeze o scena.

-Te rog, Fiona! Asa ceva este inacceptabil la masa mea! Spune regina.

-Ma scuzati. Spune ea si se uita cu ochi mari la Gabe.

-Viata noastra privata nu este treaba nimanui. Spune Gabe incercand sa rezolve situatia.

-Atunci n-ar trebui sa intrebi de viata sexuala a lui Ace! Spune unul din verii lor, Yosuf.

Gabe ramasese fara replici, asa ca subiectul fusese schimbat rapid pentru a evita neintelegeri de catre regina.

-Deci, Aaliyah, inteleg ca esti pe cale sa termini facultatea, adu-mi aminte ce faceai?

-Oh, eu ma focusez mai mult pe partea de drept international.

-Foarte interesant, si cum merge?

-Foarte bine, asa cum ati mentionat mai am foarte putin si termin, apoi voi merge la master.

-Ma bucur sa aud asta. Spune regina si conversatia a continuat sa aiba loc, pana cand Ace a decis ca este momentul potrivit sa isi bage mana pe sub fusta lui Aaliyah in timpul mesei.

Surprise

Moștenitorul tronului🔞Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum