Felix şirkette kendine ait olan odasına oturmuş ayaklarını masanın yanında duran küçük komidinin üstüne doğru uzatmıştı. Çok fazla burada çalışmadığı için hala daha neden bir odası olduğunu bilmiyordu.
Kazadan kalan yaraları kısmen iyileşmişti. Vücudundaki hafif morlukları kıyafetlerle, yüzündeki bir kaç izi de makyaj yardımıyla gizliyordu. Gerçi kaza yaptığını bütün kore duymuştu ancak kendini öyle görmeyi sevmiyordu.
Kapı çaldığında 'gir' diye seslenmesiyle içeriye iki yıldır bütün kişisel programıyla ilgilenen asistanı lia girmişti.
Yirmilerinin başlarında olan kız tatlı bir gülümsemeyle kapıyı kapatmış ardından elinde tuttuğu dosyayla Felix'in masasına ilerlemişti.
"İki hafta içinde başlayacak olan çekimlerin programlarını getirdim bay lee. İnceledikten sonra değiştirmemi istediğiniz herhangi bir şey olursa bugün içerisinde değitirebiliriz. Ayrıca başka markalardan gelen teklifler içinde bir kaç örnek var eğer isterseniz yarına bir kaç toplantı ayarlayabiliriz." Lia'nın hızlı hızlı konuşmasına alışık olduğu için gülerek kafasını salladı ve masanın üzerine koyduğu dosyayı eline aldı.
"Pekala, bunlara şimdi bakabiliriz. Sende burada dur hemen halledelim." Lia kafasını olumlu anlamda sallayıp Felixin gösterdiği sandalyeye oturmuş ve not defterini çıkarmıştı.
Felix çekim programlarını incelerken bir kaçının kendi programına göre düzenlenmesini istemiş Lia ise bunları not alıp gün içinde düzelteceğini söylemişti.
Marka tekliflerine geçerken odanın kapısı bir kez daha çalınmış ve içeriye çalışanlardan biri girmişti.
"Böldüğüm için üzgünüm bay lee, bay hwang sizi odasına çağırıyor."
"Pekala, gidebilirsin." Çalışan gittiğinde Felix ayaklanıp gitmeden önce Liaya dönmüştü.
"Sen bize iki kahve söyle, hemen geleceğim. Sonra bakarız marka tekliflerine."
"Peki bay lee." Kız gülümseyip kahve söylemek için telefonuna uzandığında Felix odasından çıkmış kendisine pekte uzak olmayan odaya ilerliyordu.
Kapının önüne geldiğinde tıklatıp açmış ve içeriye girmişti.
Hyunjin uzun boyuyla masasının karşısında duran panonun önünde duruyordu. Sık sık asılı duran kağıtları incekemeyi severdi. Felix'in geldiğini anlayınca o tarafa dönüp gülümsedi.
"Beni çağırmışsın?" Felix'e doğru adımlayıp ellerini beline atmıştı.
"Hm çağırdım." Onu kendine çekip burnunu boynuna gömmüş ve kokusunu içine çekmişti.
"Nedenini soruyorum?"
"Özlemiş olamaz mıyım?"
"Özlemini akşamda giderebilirdin hwang. Sabırsızsın." Felix ona ayak uydurup kollarını boynuna sarıp kıkırdamıştı.
"Ya şimdi istiyorsam?"
"Fazla vaktimiz yok, işe dönmem gerek." Hyunjin dediğini umursamayarak dudaklarını dudakları arasına almıştı bile. Hyunjin onu hala daha öperken masaya kadar ilerlemiş kendini koltuğuna attığı gibi Felix'i kucağına çekmişti.
Dudakları her evreyi hızlıca geride bırakırken elleri de rahst durmuyordu. Hyunjin Felix'in kalçasını kavrayıp sıkarken Felix kendini ona sürtüyor aynı zamanda ellerini gömleğinin üzerinden göğsünde gezdiriyordu.
Bir süre daha böyle devam ederken Felix Lia'nın hala daha onu bekliyor olduğunu hatırlayarak dudaklarını ayırıyor.
"Gerçekten gitmem lazım, akşam bana gelirsin." Hyunjin dudak büzüp kafasını olumlu anlamda salladığında Felix duduaklarına küçük bir öpücük daha kondurmuş ve kucağından kalkarken şişmiş aletini sıkmıştı. Hyunjin inlerken gülmüş ve dağılan görüntüsünü toplamak için odanın içindeki banyoya doğru adımlamıştı.
###
bölümü atmayı unutmuşum benn skjxbxisjxksbxjbx
neys optum sizi muck muck😽😽 oylari unutmayinn✊🏻 cuma görüşürüz askolarrr🧚♂️🧚♂️
purple kiss cb yaptii bakmayı unutmayınn cok güzellll🧚♂️💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
move your body baby || hyunlix
Diversoslee felix ve seo changbin sevgiliydi ancak lee felix seo changbin'i onun ortağı hwang hyunjin ile aldatıyordu. |¡uyarı! bu fic toxic ilişkiler ve olumsuz örneklerle birlikte yetişkin içerik bulundurmaktadır| |hyunjin & felix|