23, final.

846 118 92
                                    

-

taehyun
bugün cenazen için tüm sınıf toplandık

ama keşke toplanma sebebimiz bu olmasaydı

keşke beomgyu

keşke şuan hayatta olabilsen

belki o zamam seni sevdiğimi sana söyleyebilirdim bilemiyorum

belki o zaman ikimiz mutlu olabilirdik

seni çok seviyorum beomgyu

şuan bunları yüzüne söyleyemiyorum ama bunları gördüğünü biliyorum

seni orada tek bırakmayacak ve çabucak yanına geleceğime söz veriyorum

şimdilik görüşürüz güzelim

[iletildi]

-

lütfen burayı okuyun çünkü tam olarak açıklamadığım şeyler var.

mesela beomgyu neden öldü?!?

beomgyu'nun 6.bölümde taehyun ile olan konuşmasından sonra üzgün olduğunu hepiniz anlamışsınızdır. ailesi bunu fark etti ve ne olduğunu öğrenmeye çalıştı. öğrendiklerinde ise babası bu duruma çok sinirlendi. çünkü ailesi homofobikti. o gün beomgyu'nun babası beomgyu'yu ölesiye dövdü. babasının son darbesinde beomgyu sarsıldı ve geriye doğru düştü. o sıradada kafasını sehpanın sivri köşesine çarptı ve beyin kanaması geçirerek öldü.

zaten babası onu bayağı bir dövmüştü ve bu son darbeden sonrada ölmüş olmasının saçma gelmeyeceğini düşündüm. ama ben bir doktor değilim ve biri böyle bir şey olduğunda ölür mü bilmiyorum. tamamiyle kafamda kurduğum bir şeydi.

sonrada babası ise anlık gelen hapse girme korkusu ile beomgyu'yu saklamaya karar verdi. onu gömerse kimsenin fark etmeyeceğini düşünüyordu. ondan sonrada zaten evden çıkıyorlar falan.

umarım saçma gelmemiştir ve beğenmişsinizdir. benim hiç ama hiç içime sinmedi. hatta yayından kaldırırsam şaşırmayın.

yayımlama tarihi:
27.06.2022

love me for me ; taegyu.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin