Pfff 2:00 nog maar, ik keek ff op app of iemamd mij een bericht had gestuurd. Raar hij heeft me nog steeds niet geapt. Ik zette mijn wifi uit en ging veder met slapen. 'OMGG NEEE, ik heb me verslapen shitt!! Ik had maar wat aangetrokken en ging deze keer met de bus naar school. Ik stapte in en zag souhaila mijn vriendin. Heey esma! Lekker laat? Ja man pff de docent gaat echt boos worden. Doei spreekje , isgoed doei sou. Ineens stapte een jongen de bus in hij was heel knap. HUH IK KEN DAT GEZICHT DAT IS HEM!!! En ik stond met open mond te kijken. Is er wat ? Vroeg hij. Ow nee nee niks zij ik vol schaamte, Hij moest lachen en liep veder. Toen ik uit stapte kreeg ik een app bericht " je word wel snel rood zeg :p" AHH WAT EEN SCHANDE HIJ WAS HET!! Ik liep naar school en mijn gedachte was de heletijd bij hem. Na school ging ik de stad in met mijn vriendinnen: Esra, Yousra en Rana. We waren in de kleedhokjes jurkjes aan het passen en maakten fotos. Wollah kom we kopen deze jurkjes dan zijn we het zelfde. Hmmm ik denk er nog ff over na, isgoed schat zij Rana. Esra, Yousra en Rana stonden in de rij om het jurkje te gaan halen, ik had geen genoeg geld bij de hand, als ik het zij zouden ze betalen en dat wou ik niet. Het was al avond en het rook zo lekker in huis. Mijn moeder had lasagne gemaakt mijn lievlings eten. We zaten allemaal aan tafel. Mijn broer ismail keek me de hele tijd aan. " is er wat?" vroeg ik. " nee moet er wat zijn dan ?" Vroeg hij. " wat kijk je dan zo stom uit je ogen! " Zij ik. Mijn broer stond op van tafel en lachte naar mij. Ik dacht bij mezelf , omg weet hij van die jonge ofz. Toen ik klaar was met eten was ik met hem aan het appe. Voor de eerste keer was dit een goed gesprek. "Wat is je naam eigenlijk" zij ik. " ismail" zij hij. Oh wauw mooie naam ik heet.... Nog voordat ik mijn naam kon typen zij hij " ik weet je naam, je heet esma. Ja klop maar hoe weet je dat ? Zij ik. Ja babby ik zag je al paar keer. Ow owkey .... "Pff raar hoe weet hij mijn naaam nou :s. Esma zullen we morgen afspreken ? Vroeg hij. Euhm ja kan wel ik app je nog wel of ik kan. Isgoed schat 💋 ik ga slapen" zij hij. Omg hij stuur een kusje 😳 wat zal ik terug doen pff euhm, en ik begon te typen. Slaaplekker 💖. Zozo hartjes enz hahah. Ahh wat erg hij denkt nu zeker heel raar.. Ik antwoordde maar met een ja. Ik deed mijn licht uit en sluitte mijn ogen.
JE LEEST
Vertrouwen
RomanceEsma krijgt ineens een vriendschaps verzoek op instagram van een mooie jongen. Uiteindelijk krijgen zij wat met elkaar. Is hij rcht degene wie hij beweert te zijn ?