Persetubuhan haram dengan jiran indiaku ini bagaikan suatu mimpi ngeri namun nikmat. Tak pernah aku beraksi di ranjang dengan sebegini lelah dan berpeluh. Jika sebelum ini aku hanya bersetubuh selama 15 minit dengan suamiku, kini hampir sejam liang farajku bekerja keras beraksi bersama pasangan barunya. Sendat dan padat kurasakan apabila Victor mencabut perlahan zakarnya daripada liang farajku selepas kami berdua bersama melepaskan air mani nikmat kami. Sedikit rasa kagum aku nelihat zakar Victot yang masih kelihatan besar walaupun dalam keadaan kendur. Entah macam mana farajku boleh menerima sepenuhnya saiz zakar jiranku ini. Telurnya basah berkilat dengan air mani dan nazi kami berdua. Saiz telurnya yang besar kelihatan begitu subur sedikit menjentik nafsuku.
" Thanks Jiha pancut dengan I. Pussy u sedap macam yang I bayangkan before this"
Victor memagut bibirku lembut sambil tangan kanannya meramas manja membelai paha kiriku naik ke celahan kangkang ku. Victor bangun berdiri bogel bersama Kavitha dan berciuman mesra sambil memandang ke arahku. Aku masih baring terkangkang melepaskan lelahku cuba mengambil nafas mengatur semula kekuatan badan. Begitu penat sekali ku rasakan bertarung dengan suami kavitha ni. Nafsunya begitu buas. Namun, aku tertarik dengan dengusannya ketika mana Victor mendayung farajku. Begitu jantan dengusan nafas nafsu Victor.
" Husband u pancut banyak dalam I Kavi. I risau I pregnant" .
Aku meluahkam kerisauan ku kepada Kavitha. Aku perlahan bangun daripada dalam keadaan baring kemudian duduk berlunjur sambil membetulkan tudung ku yang sudah berkedut teruk.
Kavitha berkemban memakai towel putihnya tersenyum melihatku.
" Its okey also la kalau u pregnant Jiha. I janji I juga akan bantu u kalau u betul betul pregnant baby Vic. As long as u jangan pecah rahsia ni dekat husband u."
Kavitha kelihatannya langsung tidak menyesal membenarkan suaminya menyetubuhiku. Hairan aku entah mengapa Kavitha mempunyai fantasi yang pelik sampai lamgsung tiada perasaan cemburu apatah lagi suaminya bukan sahaja menyetubuhi ku malahan juga telah melepaskan semua benih suburnya dalam telaga liang farajku. Aku memakai semula pakaianku dan kami bertiga duduk bersama menjamah sedikit biskut serta air. Mujurlah Kavitha begitu memahami terus menyediakan sedikit santapan manakan tidak begitu penat sekali kami bertarung di ruangan balkoni ini. Usai menjamah sedikit makanan, aku meminta diri pulang ke rumah untuk mandi membersihkan diri dan menyambut suamiku yang akan pulang sekitar 8.30 malam sekejap lagi.
--------------------------------------------------------------
Sham: Sayang okey ke ni? tengok sayang macam penat je. Sayang jalan pun terkengkang-kengkang ni. Teruk sangat ke beryoga dengan si Kavi tu?
" haah abang. tadi ayang salah step masa nak lipat kaki sakit sikit belah kelangkang ni"
Sham: Pelan- pelan awak. Si Kavi tu memang hari hari buat awak tu baru sekali je try beryoga.
" Ye abang. hehe...nanti okey la ni.."
Sham: hahaha...risau abang, jalan terkengkang risau dah saya. Ingat awak pergi beromen pulak dengan laki si Kavi tu lepas tengok citer blu haritu...hahahahahaha..
" Amboi abang ni. Eeeeeeeeee"
Sham: Hahahaa..aduuuhhhh sakit. okey okey abang gurau je...
Aku baring berlunjur bersama suamiku berbual bersama sebelum kami tidur. Sham sempat mengusik ku seakan aku telah pun bersetubuh bersama Vic dek kerana jalan ku yang sedikit mengengkang dan muka yang penat. Aku menafikan kecuranganku dahulu. Bagiku belum sampai masa untuk Sham tahu bahawa tubuhku ini telah pun diratah oleh jiran kami.
Jauh di sudut hatiku, sedih terasa hati mengenangkan persetubuhan haram dengan lelaki asing. Aku yang berpakaian litup hanya disebabkan senaman yoga di rumah jiran akhirnya tewas dek fantasi Kavitha serta permainan seks Victor. Namun, sukar untuk tubuhku menafikan kesedapan berhubungan badan dengan lelaki sasa seperti Vic. Stamina serta nafsu buasnya membuka pintu nafsuku yang dulu tertutup. Masih terasa kehangatah air mani Victor tersemai jauh dalam lubuk kewanitaanku serta denyutan batang zakarnya. Paling aku geram dan tak tertahan adalah bunyi nafas serta dengusan Victor sewaktu mendayung pepekku serta sewaktu memancutkan benihnya benar-benar bak seekor binatang jantan buas yang sedang mengawan.
Tanpa ku sedari, terasa lembap di celahan farajku terkenang persetubuhan di petang tadi.
YOU ARE READING
Isteriku Jiha
RomanceKisah mengenai sepasang suami isteri iaitu Sham dan Jiha. Jiha merupakan seorang ustazah di sebuah sekolah swasta manakala Sham merupakan pegawai pemasaran di sebuah syarikat swasta. Sham berbadan sederhana besar dengan perut sedikit buncit berperwa...