Persembahan Kamasutra I

44K 196 14
                                    

Hampir sebulan telah berlalu semenjak berlakunya persetubuhan antara Victor dan Jiha. Wajah Jiha merah padam jika terserempak dengan pasangan jiran india ini jika dia keluar daripada rumah. Sham masih tidak tahu akan kecurangan isterinya ini. Ketagihan masih dirasakan dalam diri Jiha namun keinginan itu dipadamkan sejenak dengan kesibukan nya mengajar di sekolah dan melayan suaminya yang sah.

Sementara itu, Victor dan Kavitha merancang untuk Victor benar-benar membuntingkan Jiha. Kavitha begitu ingin sekali melihat telaga subur Jiha, seorang wanita yang alim ini tunduk kepada kejantanan suaminya dan mengurniakan suaminya seorang lagi zuriat. Apakah ada perkara yang mendesak fantasi Kavitha ini hanya dia seorang sahaja yang tahu.

Pada suatu petang, Jiha selesai memarkir keretanya di dalam porch rumahnya dan ditegur olehKavitha yang sedang meneman kedua anaknya bermain di halaman rumahnya.

" Hye Jiha, lambat balik daripada sekolah hari ini? Biasa u pukul 3pm sudah sampai sekarang sudah pukul 5pm baru u sampai."

" Haaa Hye Kavi, ye lah u harini I lambat sikit sebab ada kelas tambahan dengan mesyuarat untuk peperiksaan pertengahan tahun. "

Jiha tersenyum melihat telatah kedua anak Kavi yang cergas bermain. Terasa rindu di hatinya untuk menimang cahaya mata yang comel.

" Urm Jiha, u okey ke?"

" I okey Kavi, kenapa tu?

" Ye lah. U tiba-tiba senyap je tegur kitorg pun macam taknak je. U still marah pada I dengan Victor ke?"

" Hurmmmm, "

Lidah Jiha terkelu. Jiha hilang kata-kata manakan tidak maruahnya sebagai seorang isteri yang taat serta seorang pendidik kini telah dipertonton kepada Kavitha dan juga Victor. Apatah lagi setiap inci tubuhnya tidak terlepas daripada belaian jemari Victor serta usapan lidah basah Victor. Secara spontan terkemut sedikit alur kewanitaan Jiha teringatkan suami Kavitha.

" Jiha we truly are very sorry. We know we did wrong to u but just to let u know we will never saying this to anyone. For us, it just adultery play between us. No hard feelings no love no jealousy it was just for fun and excitement."

" Jiha if u okey malam ni I nak ajak u and husband u makan dekat rumah I. I ada masak kari ikan special for u and Sham. Also got another special dish hehe".

Isteriku JihaWhere stories live. Discover now