" Argghhhhhh mmmm Sayangggggg abangggg tak tahnnnnnn pannnncuttttttt" Desah suamiku sambil melepaskan berdas-das pancutan likat memancut.
Agak tinggi pancutan ke 3 dan ke 4 ke atas ku kira. Ghairah sungguh suamiku mendengar pengakuan ku tentang permainan seks Victor. Aku kira suamiku menyukai cara Vic yang dominan semasa menyetubuhi diriku serta kagum dengan tubuh badan Victor yang sasa serta alat kelaminnya yang mampu memberikan nikmat seks yang gagal isterinya kecapi sebelum ini.
Namun, masih banyak lagi yang suamiku belum tahu tentang aksi ranjangku bersama Victor malam tadi. Aku teringat kembali adeganku dengan jantan india ini, semasa suamiku tidur kepenatan, diriku dan Victor masih bertarung sengit melepaskan nafsu buas kami semahunya. Jika sebelum ini aku hanya menadah ditindih oleh Victor, namun pelbagai posisi seks didedahkan kepadaku untuk menikmati kelainan persetubuhan yang sebenar yang belum pernah aku kecapi.
____________________________________" Lega betul I Jiha, dapat jugak I pancut dalam cipap u. Dah lama sangat I tahan " Bisik Victor di telingaku.
Aku mengucup bibir Victor. Hatiku berbunga menerima pancutan likat pekat jantan india ini. Terasa penuh bertakung air mani dalam telaga suburku. Sejak awal perkahwinan lagi, aku memang suka jika pasanganku pancut penuh jauh dalam liang suburku. Bersama Victor, terasa pancutannya menerpa jauh tertanam dalam lubang peranakanku.
Habis lencun tubuhku sama juga dengan Victor. Victor tertiarap menindih tubuhku. Walaupun tubuh sasanya berat menindih tubuhku namun kelamaan tubuhku seolah sudah serasi bersatu apatah lagi selepas persetubuhan pertama ku dengannya. Jika pada mula awal Victor merangsangku aku hanya memikirkan untuk memuaskan nafsuku sahaja dengan Victor, kini perasaan kagum mula terbit jauh di sudut hatiku. Aku mula rasa sedikit perasaan sayang apatah lagi dengan air mani kami yang meledak serentak selepas bertarung cinta.
Kavitha dan Sham berpelukan erat dalam keadaan berbogel. Kelihatan mata Sham sudah kuyu manakan tidak selepas 2 kali memancutkan air maninya. Sebelum ini Sham terlena jika sudah pancut sekali, namun kali ini dengan blowjob daripada Kavitha serta aksi ghairah ku dengan Victor di hadapan matanya mungkin meningkatkan nafsunya paling memuncak pada malam itu.
" Hebat juga ye husband u ni Jiha. Husband u ganas jugak malam ni. Hmmm not bad for amateur." Puji kavitha. Kavitha kemudiannya berjalan perlahan ke arah kami dan baring mengiring di sebelahku. Kavitha mengucup bibir suaminya di hadapanku.
" So now Vic, u dah cukup nafas ke ? I nak join u guys kali ni." Kavitha tersenyum nakal. Victor perlahan bangun sambil mengusap misainya yang tebal. Batang pelir Victor masih dalam keadaan separa mengeras langsung tidak mengecut walaupun setelah memuntahkan air mani yang banyak dalam lubang peranakanku.
" Jiha now I nak u tengok my wife sex wife me . I nak tunjukkan dekat u macam mana I boleh puaskan both of these beautiful woman in front me."
" Puaskan I Vic. I baru klimaks 2 kali je. I nak u puaskan I macam u puaskan Jiha. " Kavitha nampaknya belum cukup puas bersama dengan suamiku dan kini ingin bersama suaminya yang sah.
Kavitha kemudian mengambil bantal kusyen gebu yang berhampiran dan meniarap sambil melentikkan punggungnya tinggi ke atas. Victor mencelapak di celahan kangkang Kavitha dan menggesel perlahan batangnya di alur cipap Kavitha.
Batang pelirnya sudah mengembang besar. Victor memandang ke arahku sambil merocoh batangnya dan melondehkan kulit kulupnya. Begitu kembang kepala zakar india ini. Ku kira mungkin sedikit kembang daripada tadi. Mungkin ghairah Victor lebih buas ketika ini kerana ingin menunjukkan kepada ku kejantanannya memuaskan isterinya yang gagal dipuaskan sepenuhnya suamiku.Entah kenapa apa yang merasuk diriku ketika itu, aku bangun duduk melutut di celahan kangkang Victor dan menyuap telur besarnya ke dalam mulutku.
YOU ARE READING
Isteriku Jiha
RomanceKisah mengenai sepasang suami isteri iaitu Sham dan Jiha. Jiha merupakan seorang ustazah di sebuah sekolah swasta manakala Sham merupakan pegawai pemasaran di sebuah syarikat swasta. Sham berbadan sederhana besar dengan perut sedikit buncit berperwa...