Det har gått nesten et halvt år, og vi er fortsatt på talefot. Men dessverre har det bare blitt mindre og mindre den siste måneden. Jeg vet enda ikke hvem han er, han vil ikke avsløre seg. Jeg har heller ikke avslørt mitt navn, og han vet heller ikke hvordan jeg ser ut. Jeg vet ikke hvor i Sverige han bor, men forhåpentligvis møter jeg han kanskje om en måned når søstera mi drar meg med på en konsert i Stockholm.
-----
En måned senereI dag drar vi. Jeg har ikke snakket med han på over en måned, og jeg skal ikke lyve, det går veldig inn på meg. Han bare totalt kutta meg ut. Jeg har prøvd å holde kontakten, men han prøver tydeligvis ikke like hardt. Han er vel lei av meg, har sikkert funnet noen bedre. Typisk gutter.
Jeg fortsatte å pakke bagen min men kunne ikke unngå å tenke på han. Hva gjorde jeg galt? Jeg dro med meg bagen ut slang, den bak i bilen. En tur til Stockholm frister absolutt ikke nå. Jeg satte meg inn i bilen og tok fram høretelefonene og spilt av favorittbandet mitt All time low og nøt musikken mens kunne. Jeg så på søstera mi.
"Hva heter dette bandet egentlig?"
"The Fooo Conspiracy" svarte hun
"Herregud. Hermer sykt etter Foo fighters, så jævla uprofesjonelt" sa jeg og ristet irritert på hodet før jeg tok høretelefonene og dytta dem inn i ørene mine igjen.Etter maaange timer med kjøring var vi endelig fremme. Vi sjekket inn på hotellet og gjorde oss klare til konsert. Jeg tok på meg en svart band tskjorte med hullete svarte shorts og svarte vans. Jeg gikk ut av badet, der søstera mi stirret stygt på meg.
"Ehh, skal du ha på deg det der?" Sa hun bitchy.
"Ehh, ja, hva er problemet?" Sa jeg mens jeg himlet med øynene. Jeg så på antrekket hennes. Har aldri sett så kort skjørt i hele mitt liv, i tillegg til den dritkorte magetoppen som gikk såvidt under puppene hennes. Jeg himlet med øynene igjen og sukket oppgitt.
"Jaja, skal vi dra da?"
YOU ARE READING
Flaskeposten
FanfictionEn flaskepost. Et nummer. Det var alt som skulle til. En The Fooo Conspiracy fanfiction