Jeg har aldri hatt mer lyst til å hoppe ut av en bil i fart, enn nå. Hun klarte bare ikke å holde kjeft om det jævla boy-bandet sitt. "Å herregud! Jeg kan ikke tro at vi gjør dette! Vi skal møte mitt favoritt boy-band, of all time!" Dette hylte hun mist 200 ganger på en biltur som varte i cirka 30 min. Da vi endelig var fremme så vi hundrevis av hylende jenter. Heldigvis var jeg vandt til dette, jeg har definitivt vært på større konserter enn dette, men jeg ble fortsatt nesten døv. Fans av dette bandet må seriøst vurdere å roe seg ned. De har ikke engang kommet inn. Vi stile oss i kø og ble nesten most av alle bak som byttet seg vei fremover. "Gale, hva-de-nå-enn-kaller-seg" tenkte jeg i mitt stille sinn. "Fort deg da Ida! Jeg vil helt foran!" ropte den enda mer gale søstera mi. Jeg gjorde som hun sa for at ikke hun skulle bli enda mer vrien enn hun allerede var. Det var like før vi var ved han som tok mot billettene. Da vi hadde fått billettene stilte vi oss i nok en kø, men denne gangen for å komme inn.
Da vi kom inn ble jeg ikke noe mer imponert. Noen grep tak i meg, men jeg skjønte fort hvem det var. "Kom igjen'a! Vi må så langt frem som mulig." ropte søsteren min til meg, på grunn av alle jentene som skrek, ropte og snakket høylytt. Vi presset oss gjennom mengden og kom oss frem til tredje rad. Jeg var omringet av mange fangirls som var veldig spente på når det bandet kom på scenen. Vi sto og venta på dette bandet hun var så utrolig gæren etter. Vel, jeg er ikke så mye bedre når det kommer til rocke-band. Med et brak kom det musikk på full guffe ut av høyttalerne, og jeg kjente et dytt i ryggen. Oboy, nå starter det.
---
Det var litt ut i konserten nå, kanskje en halvtime, og jeg skal helt ærlig innrømme at disse gutta kunne danse. De hadde utseende med seg også, det kunne jeg ha skrevet under på. På slutten av en av sangene fikk jeg, liksom, that awkward øyekontakt med han jeg personlig syntes var den kjekkeste. Han smilte litt sjenert men gikk raskt tilbake til sangen.
---
Ogges pov
På slutten av Build a girl fikk jeg øyekontakt med en jente som ikke så like begeistret ut som de andre jente hun var omringet av. Jeg smilte svakt til henne for å prøve å få en reaksjon ut av henne. Hun ga meg et blikk jeg ikke helt kunne tolke. Jeg hentet meg fort inn igjen i sangen for ikke å henge etter de andre. Rett etter de andre sangene ga jeg de andre gutta et blikk som sa at jeg kom snart tilbake.
---
Idas pov
Vi var på vei ut da en vakt kom mot oss med et alvorlig ansiktsuttrykk og så rett på meg. Oi shit, hva skjer nå? "Kom med meg" sa han like alvorlig som han så ut. Jeg ga søstera mi et "what-the-fuck" blikk og hun ga meg samme blikk tilbake. Vi gjorde som vi fikk beskjed om og fulgte etter vakten. Han viste oss vei inn bak scenen og sa at vi skulle vente der. "Hva søren skjer nå?" sa jeg mens jeg snudde meg mot søsteren min. Hun bare stirret på noe bak meg med munne åpen og svarte meg ikke. "Hallo, Thea?" sa jeg og knipset i luften foran ansiktet hennes, men hun bare fortsatte å stirre. Jeg snudde meg, og fikk øye på de fire guttene som nettopp hadde stått på scenen. Oi shit.
YOU ARE READING
Flaskeposten
FanfictionEn flaskepost. Et nummer. Det var alt som skulle til. En The Fooo Conspiracy fanfiction