Dad?...

138 10 10
                                    

"Naruto!"

Yaşlı adam duyduğu tanıdık sesle arkasını döndü.

"Sasuke.."

Sarışın çocuk kendini kurtarmak istercesine, kurtarıcısının yanına koşup arkasına saklandı.

"Sasuke?"

Dedi yaşlı adam kahramana bakarak, kahraman ise şaşkındı. Annesinin nişanlısı buradaydı..

"Jiraiya, sen"

Adam sarışın çocuğa göz gezdirdi ve sasukeye döndü;

Yüzünde şaşkın bir ifade vardı, kaçak yiğeni ve üvey oğlu birbirini tanıyormuydu?

"Nereden tanışıyorsunuz?"

"Asıl siz! Neden narutoyu yakasından tutarak sarsıyordun?!"

Naruto ikisindende şaşkındı;

Amcası sasukenin nesiydi? Nereden tanışıyorlardı?

Naruto bu düşüncelerin arasında aklına getirdiği bir kaç olasılıkla Sasuke'den hızlıca uzaklaştı.

"Sen,"

Dedi dehşetle

"Sen onun beni bulması için arkadaş oldun benimle, onun için çalışıyorsun sen!"

Sasuke hızlıca narutoya döndü

"Ne! Hayır!"

Narutonun kurumuş göz yaşları yine sel oldu.

Gözyaşlarını gizlemeye çalışıyordu, güçlü görünmeye çalışıyordu ama imkansızdı.

"O zaman ne!" Dedi bağırarak

"Anlamıyorum ne oluyor" dedi Sasuke ona karşılık olarak,

"Siz nereden tanışıyorsunuz! Jiraiya senin neyin anlamıyorum!"

Naruto gözyaşlarının arasından zar zor konuşuyordu;

"Lanet olası amcam!"

Sasuke sustu.

"Amcam"

Dedi Naruto kabullenmek istemezcesine. Kabullenmek istemiyordu amcası olduğu gerçeğini.

"Nasıl yani?"

Sasuke kinle üvey babasına baktı.

"Sen..."

Dedi sinirle ama devamını getiremedi, dili varmıyordu konuşmaya...

Naruto Sasuke'den korkuyordu, yanına yaklaşmadan uzakta durmuştu, en sonunda derin bir nefes aldı sakinleşmek istercesine.

"Siz kimsiniz Sasuke..."

"Neden hayatımdasın Sasuke!"

Sasuke arkasını dönüp narutonun gözlerindeki korkuya istemsizce şahit oldu,

"Naruto benden korkma!"

"Naruto hayır!"

"Tanımıyorum onu!"

Jiraiya bu durumdan faydalanacaktı elbetteki;

"Üvey oğlum"

Dedi

"Üvey oğlumun beni tanımadığını mı söylemeye çalılıyorsun?"

Sasuke dudaklarını birbirine bastırdı sinirle.

Bir anlığına hepsi sustu ancak sessizliği bozan Shikamaru oldu.

Shikamaru daha önce Jiraiyayı görmüştü, yani narutoyu oradan kurtarması gerektiğini biliyordu.

"Naruto!" Dedi yanına koşarak, kolundan tuttu ve sürüklemeye başladı.

Bu sırada Jiraiya ve sasuke onu durdurmaya çalışmıştı ama Shikamaru jiraiyaya polis çağıracağını ve sasukeyede peşlerinden gelmemesi gerektiğini ayrıca Narutodan uzak durması gerektiğini söyleyerek oradan uzaklaşmıştı.

Dünyanın en kısa bölümüyle karşınızdayım.

Biliyorum çok kısa ama yapacak bir şey yok tatildeyim yani çok zamanım yok...

Bu olaydan sonra Naruto bir anda Sasuke'den uzak durmaya, ondan korkmaya başlayacak ve ondan nefret edecek. Sasuke ise perişan halde olacak, annesine anlattığı için evde işler bozulacak falan. Öyle işte

Güven {Sasunaru-Narusasu}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin