Cutie

310 17 17
                                    

Narutonun ağzından

Hızlıca sınıftan çıktığımda koridordaki camdan sasukenin çoktan dışarı çıktığını gördüm.

Aşağı indim, bahçeye çıktım ve yanına çömeldim.

Naruto- ceza odasında olman gerekmez mi salak?

Elleri bacaklarının üzerindeydi, bakışlarıda öyle. Kolunu dürtmemle bakışları gözlerime kaydı.

Bir anlığına sadece yüzüme baktı, daha sonrasında ise kendine geldi.

Sasuke- sanane? Gitsene sen ceza odasına.

Naruto- disiplin yiyeceksin-ttebayo

Sasuke derin bir iç çekti ve ayağa kalkıp beni kolumdan tutarak duvara dayadı. Çok yakındık.

Naruto- e?-

Onu tim gücümle itmeye çalışsamda yerinden dahi oynamıyordu, en sonunda gına gelmiş olacakki kollarımı birbiri üzerinde kafamın üstünde birleştirdi.

Sasuke- neden?

Naruto- e?-

Sasuke yine derin bir nefes aldı ve üstüme baskı uygulamaya başladı. Konohanın soğuk rüzgarları bile geçmiyordu artık aramızdan.

Sasuke- yeter 'e, e, e'! Bir şey söylesene!

Sırıttım ve gözlerine gözümü kırpmadan baktım.

Naruto- ha?-

Sasuke bu sefer kollarımı tek eline emanet edip boğazımı tuttu sıkıca.

Sasuke- sadece soruma cevap ver. Neden bacağıma sürtündün.

Ne? Bunamı takılmıştı. Ah hadi ama şakaydı sadece, yani normal değilmi? Sonuçta bunu romantikleştirecek değildi- değildi değilmi?

Naruto- geçmeme izin vermedin.

Sasuke boğazıma daha çok baskı uyguladı.

Sasuke- üstümden atlayabilirdin değilmi? Neden sürtündün.

Derin bir nefes aldım.

Naruto- bak daha tanışmadık bile. Bir amacım yoktu yanlış anlama, dalga amaçlı sadece.

Boğazımı sıkmayı bıraktı fakat ellerimi bırakmadı.

Sasukenin ağzından

Aslında böyle bakınca, yakından yani. Uzaktan olduğundan çok daha güzeldi.

Onunla aynı sınıfta olacağımı öğrendiğimden beri denk geldiğim zaman uzun uzun süzüyordum onu. Hoşlandığımdan ve ya sevdiğimden değil. Sadece hoştu. Ama tatlı gelmiyordu.

Şimdi şöyle bir bakınca ama, gerçektende tatlıymış aslında.

Elleri hala elimin içerisindeydi. Üst üste duruyorlardı. Nedense hiç karşı çıkmıyordu Naruto. Neyse çıkmasın zaten...

Yavaşça ellerini bırakıp kendimi ondan uzaklaştırdım.

Bir anda hızlı ve sert adımlarla yürümeye başladı. Arkasından gitmedim, duvarın önüne çöktüm yine.

Uzun süre gökyüzüne baktım.

Naruto nereye gitmişti acaba? Ceza odasındadır her halde.

Narutonun ağızından

Ne olmuştu daha demin?

Ne yaşanmıştı yani?

Ne amaçla? Yani hani- hani nasıl yani?

Güven {Sasunaru-Narusasu}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin