Bölüm 1 : Hayatım başlıyor

341 16 1
                                    

Merhaba,ben Haley . Wattpadime şuan arabamızdan yazıyorum.hemen söyleyeyim, benim 14 yıldır doğup büyüdüğüm yerden, lanet olası bir yere gidiyoruz adı bile bir garip..Scotlat eyaleti..(böyle bir eyalet yok tanıtım olmasın diye uydurdum :D)buraya taşınmamızın tek amacı California 'dan ailemin sıkılmış olması. sanki sıkılacak vakitle var.uzun zamandır ilk defa yeni kişilerle tanışacak kendimi onlara ispatlamaya çalışacağım. yolculuk sırasında her zamanki gibi midem bulandı ve kustum .

Sonunda şu lanet yere gelebildik ve arabadan indim. midem alt üst olmuş bir şekilde etrafa bakarken onu yani çok çıtır adonisleri olan, hafif yanık tenli,gözleri masmavi, saçları hafif kumrala çalan bir çocuğu.O benim olmalı diye içimden tam geçirirken çocuğun benden tarafa geldiğini gördüm.titremeye başladım çünkü gelecekteki kocam bana doğru geliyordu.

Bir anda annem bana bağırdı :

'' Haley kıçını kaldır da şunları taşımamıza yardım et !'' deyince anneme içimden bugüne kadar bildiğim bütün küfürleri Eminem edasıyla saydırdım ve tek dediğim '' tamam anneciğim''oldu.

Kahretsin!Çocuk aslında bana değil hemen arkamızdaki kaltak sevgilisine gidiyormuş ama işte annemin sesini duyunca bana güldü ve sevgilisinin dudağına yapıştı. tabi ki de ben hiçbir şey yapmadan eşyayla eve girdim.ve içimden mi yoksa dıştan mı söylediğim bilinmez bir şekilde'' sanırım yeni hayatım başlıyor'' dedim.


bölümün devamını en kısa zamanda yazacağım..teog sınavım olduğu için fazla vakit bulamayacağım sanırım ama yazmaya çalışacağım.bölüm en az 20 okuyucuya ulaşınca yeni bölümü hazırlayacağım..iyi okumalar :))

Bir Ergen Kızın YaşamıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin