Acayip gec yazdığımın farkındayım. çoook özür dilerim belki de çoğunuz kutuphanesinden bile çıkarmış olabilir bilemiyorumm. evet millet artık liseliyimm aslında lise berbat bi yer bir sürü olay yaşadım en yakın 2 yıllık arkadaşımla kustum baristik derken yurttan ayrıldı kısaca bu lanet okula geliş amacım gitmişti.ve bunları yazarken üzgünüm ilham gelmedi..
Bir süre şakalaştık ben bile bu kadar espritüel birisi oldugumu bilmiyordum jack pek de sıcak davranmasa da anlam veremediğim şekilde jane sakalarima katıla katıla gülüyordu.bir süre sonra gitmem gerektiğini ve gec olduğunu söyleyip hızlıca evin yolunu aldım.
Yatagima kendimi atmamla birlikte düşünmeye başladım gerçekten çok yakışıklıydı ve onu öpme isteği geliyordu icimden.ama yapamazdım tanisali bir kaç saat olmuştu ve buna hakkım yoktu.biraz düşündükten sonra uykuya kendimi teslim ettim.
--------------
Sabah olmuştu ve alarmimim iliklerime işliyordu.bedenim uyusmustu bi kere kalkmak ne mümkün o an gözümle alarmı susturmaya bile çalıştığımı hatirlayabiliyorum.en sonunda annem dayanamayıp gelip susturmustu.üzerime bacaklarımi saran bir pantolon siyah sade bluz ve deri ceketimi gecirivermistim.aynaya baktım ergen falan hikaye artık genç kız olmuş gibi hissediyordum kendimi vücuduma baktım eskiden ki gibi çocuksu değildi bu vücut eski bene ait değildi.aşağıya inip biseyler atıstirıp hizlica çıktım. 12.sınıf olmanın vermiş olduğu yetkiye dayanarak okulda ki ilk izlenim çok önemliydi.erkenden bijuteri dükkanına girip derili sırt çantası aldım hoş bir cantaydi.okula gidip sondan 2.sıraya ayaklarımı uzattım.tanrimmm sonunda ettiğim dualar ise yatmaya başladı diye içimden çığlıklar atıyordum.o sırada gelen kimdi dersiniz JACK di.ayaklarımı hemen indirdim ve günaydın dedim.
-günaydın güzellik,dedi
Sok olnustummm ağzımda kulağımda kalbimin yerinde atmadığı kesindi.ama sadece gulumsemekle yetindim.hemen yanıma oturdu.aslında biraz onu dikizleyince icinde bir sıkıntı olduğunu anladım.sormaya cekinmistim ağzımda geveledim bi kaç lafı ve içimi okumuş gibi
-ne soracaksin,dedi
-bi sıkıntı mi var dedim
-jane le ayrıldık . Fazla kıskanç ben kıskanç değil sahiplenici kızları çekici bulurum.dedi ben seni sahiplenirim yavrummmm. Diyordu içim.
-sıkma canını belki başkalarına sans doğar bu sayede dedim ve göz kirptim tanrım neden böyle bişey yapmıştım çoook aptalim.
Sohbeti baya ilerletmistik biribirimize temas bile kuruyorduk ve hala kimsecikler gelmemişti bugün sans benden yanaydı . Dememe kalmadan bir grup sınıfa girdi ve iğrenç bir ses tonuyla guluyorlardi.
Sanki ayaklarini suruklemisler gibi diğerleri de pes pese geldi derken ders başladı ders bitti derken gün bitti.ve ben daha yakından tanımak istiyordum jack i.veee oldu saat 8 de bulusacaktik!!!!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Ergen Kızın Yaşamı
ChickLitYeni çıkan sivilceler, regl sancıları, kesilen çocuklar ve aşk acıları... Ergenlik bunlardan ibaret değil midir? ☀ Gençler kitabın adı ergen kız ama bu kızımız artık -doğal olarak- büyüdü. Bu yüzden kapak, kitap adıyla biraz çelişiyor kusura bakmayı...