Multide kızımız var...
Buluşma vakti için zamanım daraliyordu ve tanrım!
Giyecek kıyafetim yok!
Tamam abartmamam gerektiğini sadece kafe gibi sıradan bir yerde dertlesecegimizi biliyorum ama ipleri sağlam tutmak gerekli. Dolabimdan o an en mantıklı gelen bordo deri etegimi üstüne -bunu giymemin amacı dudagima yapışmasını istediğimden falan değil - dudaklı tshirtimi son olarak dış cepheme de kot ceketimi geçirdim.Tamam biliyorum fizigim bir çok kıza nazaran mükemmel ama ben kendimi her zaman ki gibi su durumda da yetersiz görüyorum.
Artık sadece 1.30 saatim kaldı ve ben daha makyaj yapmadım. Galiba çıldıracagım. Ah yüce Isa yardım vakti değil mi sence de. Bir anda ruj,siyah rimel-kalem ikilisi ve biraz kaş kalemi bu imdadıma yetişti. Çok teşekkür ederim tanrım. Tamam benim diğer genç kızlar gibi mac veya nars gibi acayip pahalı ve kaliteli makyaj malzemelerim yok ama beni bi yere kadar taşıdıkları da su götürmez gercek. Ama tabiki de ünlü bir marka değilse yüzüme fondöten uygulayacak kadar zavallı ve sivilceli değilim şükürler olsun.
Evet görünüşe göre hazırım ama su heyecan stres yüzünden mide sıvım çıkmak için benimle yarışıyor su an. Hemen bir care bulmazsam fena sonuçlar doğurabilir. Mesela...
- Jack in suratına daha da kötüsü üzerine kusmak.
- Öpüsürken ağzının içine kusmak. -dostum bu sadece bir hayal..-
En beteri geliyor..
- Yemek yerken insanların önünde kusmak!
Evet böyle bir şeyler olursa gider paris biletimi alır bilete biriktirdigim servetim gitti diye üzülmez, eyfel kulesine çıkıp atlarım. Evet bunu yaparım. Yemin ederim bunu yaparım. -yapmadım.-
Yinede bunları bir kenara bırakıp sakinlesmeliyim. Ben düşüncelerim ve midemle boğuşurken telefonumdan mesaj sesi yükseldi. Evet artık tam suramda hissediyorum. Kusacagım!
Koşarak lavaboya kendimi tabiki de zor atıp ne var ne yok çıkarmadım.
Tanrım cok tuhaf yaratmışsın beni. İnsanlar hastalaninca yada daha geçerli sebepler yüzünden kusarlar. Peki ya ben? Ota boka kusan ben bir açıklama bekliyorum. Hemen mesaja cevap vermem gerektiği aklıma geldi bir anda.
20.26 pm
My Bad Boy'dan bir mesajınız var.
Kapıdayım hazırsan inebilirsin canım.
Farkettiniz mi? Agagagga galiba cıldıvıyorum... Canım yazmış gördünüz değil mi? Oovovovo!
20.34 pm.
Hazırım hemen geliyorum ;)
Neden göz kırptıgım hakkında bir fikrim yok sanırım canımdan bir cesaret patlaması yaşıyorum. Sin bir kez daha çıkartıp montumu üstüme geçirdiğim gibi fırladım. Keşke aynaya baksaydım be. Hoş olmadı şimdi ama.
- Etkileyicisin demek istiyorum ama bu sözü saçların pek mümkün kılmıyor üzgünüm. Dediğinde saçımı taramadığımı hatırlayınca içten içe akla sövüp
- Doğal olmaktan hoslanırım. Derken birkaç saniye gözünün içine bakıp soylendim.
-Hadi gidelim o zaman güzelim? Kapıyı açarken
- Çok ısrarcısın gidelim madem bayım. Dedim ve açtığı kapıdan girerek on koltukta yerimi aldım.
O da yerini alınca o muhteşem ölüm sessizliği başlamış oldu. Aslında pek konuşacak bir şeyimiz yoktu su durumda. En iyisi susmaktı. Öylede yaptık sessizce kafamı cama yasladım ve dışarıyı seyretmeye başladım..🎆🎆🎆🎈🎈🎆🎆🎆
Happy Valentina's Day! ❤👫❤Nasılsınız yavrucuklar?Yazmayı özlemişim be..Su an tatildeyiz ve yb koymak istedim. Su sıralar çalışmam gereken konular ve ben daha yüzlerini acmadım ama uzun zamandır yb yazmadığım için yayınlamak istedim. Çok kısa oldu bölüm ama devamını kısa sürede getireceğimden emin olabilirsiniz. Öpüldünüz yavrularım...💏💏
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Ergen Kızın Yaşamı
Literatura FemininaYeni çıkan sivilceler, regl sancıları, kesilen çocuklar ve aşk acıları... Ergenlik bunlardan ibaret değil midir? ☀ Gençler kitabın adı ergen kız ama bu kızımız artık -doğal olarak- büyüdü. Bu yüzden kapak, kitap adıyla biraz çelişiyor kusura bakmayı...