Sasuke'nin anlatımı:
Naruto mısırları tabapa koyarken bende o nu bekliyordum. Yanıma geldi ve mısırı önüme koydu:
Naruto: Filmi seçtin mi?
Sasuke: Evet seçtim bende seni bekliyordum.
Naruto: Nasıl bir film?
Sasuke: İzleyince görürsün.
Naruto: Off tamam.
Naruto'yla filmi izlemeye başladığımızda filmin başları gayet güzeldi ama korku yerlerine geldiğimizde Naruto'nun iyice yanıma yaklaştığını gördüm. Naruto bana iyice yaklaştığında ekrana biri sıçradı (Filmi izlemedim eğer böyle bir sahne yoksa kusura bakmayın aklımdan attım.) ve Narutobana sımsıkı sarıldı bende ona karşılık verdim. Film bitene kadar o pozisyonda kaldık. Ben altımdaki şişliği yavaş yavaş hissederken o beni daha zor bir duruma sokuyordu. Film sonunda bitmişti ve Naruto yavaş yavaş doğruluyordu ben ise bu durumdan nasıl kurtulurum diye düşünüyordum. O sırada Naruto'nun bana baktığını anladığımda bende ona baktım ve beni yavaş yavaş süzmeye başladı.
Naruto'nun anlatımı:
Film bittiğinde doğruldum ve Sasuke'nin donmuş yüzüne bakmaya başladım. Oda bana bakınca şüphelenip onu süzmeye başladım. Gözüm pantolonundaki şişliğe takılınca yüzüme akın eden kana engel olamadım o sırada Sasuke konuşmaya başladı:Sasuke: Şey... ımm acaba tuvalet nerede?
Naruto: 'Kızarmış' K-koridorun sonunda sağda.
Sasuke: Teşekkürler.
Ne yani şimdi Sasuke benden mi hoşlanıyor. Bi dakka ne B-BENDEN Mİ?!?!?!?!?!? Ama türüm ve simgem çıkmadı ya alfa olursam? Ya ruh eşim başkası çıkarsa? Ne yapacaktım?
Sasuke'nin anlatımı: (31Uyarısı istemeyen ✓✓✓ işaretinden sonrasını okusun.)
Hemen tuvalete girip kapıyı kilitledim(ayh yazamıcam galiba off gereksiz yere bi tuhaf oldum neyse artık okuduklarımdan yazacam ananı ya.) pantolonumu açar açmaz kalkan aletimi gördüm(aklıma göklerde kartal gibiydik geldi jdndndndk) Hemen aletimi alıp çekiştirmeye başladım. Aletimi çekiştirirken inlemelerime engel olamıyordum. Biraz daha çekiştirdikten sonra titreyerek boşaldım ama onun kokusu burnumdan gitmiyordu.
✓✓✓✓
Bir sarılma ile bu hale geliyorsam artık ya- Bİ DAKİKA BEN NE DÜŞÜNÜYORUM ÖYLE!!! zor zor düşüncelerimden kurtulduktan sonra kendimi ve etrafı temizledikten sonra salona gittim. Salona gittiğimde etrafı toplamakta ve şarkı söylemte olan bir Naruto gördüm( medyadaki şarkı) Hemen yanına gittim. Beni görür görmez kızarıp elindeki tabaklarla mutfağa koştu. Mutfağa koşarken elindeki tabakları düşürdü ve kendiside üstüne düştü.Sasuke: İyi misin? İlk yardım kiti nerede?!?!?
Naruto: Tamam sakin ol sadece kesik ve kit banyoda.
Sasuke: Tamam sakinim sadece biraz panik oldum. Neyse ben kiti alıp geliyorum.
Naruto: Tamam ben burada bekliyorum.
Sasuke'nin anlatımı:
Ah hadi ama neden bu kadar panik oldum hiç bir fikrim yok. Ah neyse hemen kiti aldım ve Naruto'nun yanına gittim:Naruto: Oh sonunda geldin bende yerdeki camları topluyordum.
Sasuke: A hadi ama sen ciddimisin?!?!?Ellerin kanıyo ve sen yerdeki camları mı topluyosun?!?!?
Naruto: Tamam dostum sakin ol niye sinirlendiğini anlamıyorum.
Sasuke: Pardon sağlık konusunda biraz hassasım. (Küzük bir not: alfalar ruh eşinin sağlığına fazla düşkündür fatketmeseler bile öyledir ve bu özellik fazla bilinmez.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçük(!) Kaza
Fanficsasunaru lise Omega verse smut olur ve fikirlerinizi yazabilirsiniz