Sasuke hala yerinde duramıyordu aklından okulda olacak şeyler geçti ama narutonun doğumu yaz tatilin geliyordu yani endişe edilecek pek birşey kalmamıştı ya da sadece o öyle zannediyordu. Naruto ise sadece bebeklerinin cisiyetini öğrenmek istiyordu çünkü hep kendi gibi giydirebileceği bir çoçuğu olmasını istiyordu yani ona göre kıyafet alacaktı bu konu hakkında cidden çok heyecanlıydı şu an hastaneye gidiyorlardı çünkü bebeğin ilk halini görmek istiyorlardı. Hastaneye geldiklerinde direkt odaya girdiler doktorun adı kabuto ydu ve alfa olduğu için sasuke her ne kadar istemesede şu an başka doktor olmadığı için yapabileceği hiç bir şey yoktu. Kıskanç sasuke kontrol sırasında narutonun yanından hiç ayrılmadı naruto onun bu haline gülsede içten içe çok iyi hissediyordu çünkü güven duygusunu hissediyordu. Kabuto karnıma iyice bastırdığında canım acıdığı için nerdeyse duyulmayacak şekilde inledim. Sasuke tam o sırda telefonuna gelen mesajı kontrol ediyodu ve şok olmuş bir şekilde bana döndü. Anlamıştım inlemeyi duyduğunu ama dibindeki doktor bile duymamıştı o nasıl duymuştu ki? Pek kafama takmadım ve doktora döndüğüm sırada doktor elindeki aleti bıraktı ve bize döndü. Ben meraklı gözlerle doktora bakıyordum. Ve konuşmaya başladı.
Kabuto: evet naruto şu an rahminde veya başka bir şeyde sorun görünmüyo bebeğin cinsiyeti bir kaç ay içinde belli olacak tabii ki kontrolleri aksatma ve kendine dikkat et şu anlık söyleyeceklerim bu kadar sizin herhangi bir sorunuz var mı?Naruto: ne sıklıkla kontrollere gelmem lazım ?
Kabuto: şu anlık iki haftada bir yeterli.
Naruto: tamamdır efendim teşekkürler.
Kabuto: ne demek efendim görevimiz
Sasuke ve naruto narutonun karnını sildikten sonra kabutoya gülümseyip odadan çıktılar. Sasuke taksi çevirdi ve kendi evinin adresini verdi yola çıktıklarında naruto sasukenin omzuna kafasını koymuştu ve burnunu sasukenin boynuna sürtüyordu bu satede feromonlarını daha iyi alabiliyordu.
Naruto: *fısıldayarak* bu kadar güzel kokman haksızlık.
Sasuke:*fısıldayarak* asıl senin bu kadar güzel olman haksızlık.
Naruto sasukenin dediğini duymuştu ve kırmızının tonlarına tekraradan merhaba demişti Sasuke ise bunu farketmiş ve kıkırdamıştı Naruto kafasını kaldırdığında eve varmak üzere olduklarını farketmişti ve toparlandı. Taksi kapının önünde durdu ve ikiside indi tabii ki sasuke hemen narutonun yanına geçti ve ona destek oldu. Naruto ona baktı ve konuşmaya başladı.
Naruto: sasuke ben bugün hamile kaldım istersen abartma.
Sasuke: sen benim hayatımın anlamısın lütfen sus ve bunu yapmama izin ver.
Naruto: çok romantiksin ve bu sende en sevdiğim şeylerden bir galiba.
Sasuke: galiba mı?
Naruto: tabii ki galiba sanki seni otuz yıldır tanıyorum. Gerçi seni ben tanımıyom ki amk biz nasıl karı koca olacak raddeye geldik ki ?
Sasuke: bence bu konuyu tartışmayalım çünkü biraz daha düşünürsen benden ayrılıcağını düşünmeye başlıyorum. Gerçi seni işaretlemiş olabilirim.
Naruto sesukenin sırıtışını görmüş ve yine kızarmıştı.
Saduke ise onun bu halini gördükçe onu daha da çekici buluyordu. Ya bu onu cidden sevdiğinden ya da işaretlendiklerinden dolayıydı-ki sasuke ilk seçeneğin daha çok ağır bastığını biliyodu çünkü ilk görüşte aşık olmuştu ona- sasuke bunu daha fazka düşünmedi eve girdiler ve naruto kendini koltuğa attı sasuke ise panik olmuş bi halde.Sasuke: naruto ne yapıyosun kendine zarar vericeksin!?
Naruto: sakin ol koca oğlan hiç bir şeyim yok istersen kontrol et.
Sasuke narutoya yaklaştı ve kollarını açmış olan sarışının vücudunu kontrol etmeye başladı sırasıyla kollarını başını yüzünü belini kontrol etti. Sıra kalçasına geldiğinide ellerini narutonun kalçasına koydu ve sert bir şekilde sıktı.
Bölüm sonu
~528 kelime~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçük(!) Kaza
Fanficsasunaru lise Omega verse smut olur ve fikirlerinizi yazabilirsiniz