Bu bölümde başlığın neden böyle olduğunu anlayabilirsiniz.
Naruto'nun anlatımı:
Sabah uyandığımda kendimi hala halsiz ve sıcak hissediyordum. Umarım düşündüğüm şey değildir diye düşünürken telefonum çaldı. Arayan Hinata'ydı.Hinata: Naruto nasıl hissediyorsun?
Naruto: Oldukça halsiz, sıcak ve feromonlarımı kontrol edemiyorum.
Hinata: Naruto Sasuke hala senin evindemi?
Naruto: Büyük ihtimalle hayır çünkü hiç ses yok. Çünkü hiç ses gelmiyor.
Hinata: Tamam şimdi ben yanına geliyorum çünkü kızışmaya girdin ve sen baskın olduğun için bu daha çok ağırlaşacak.
Naruto: Tamam sen gelene kadar ne yapmalıyım?
Hinata: Sadece dinlen.
Naruto: Tamam.
Telefonu kapattığımda üstümdeki sıcaklık dahada artıyordu. Kafamı dağıtmak için salona gidip televizyona bakıcaktım. Koridorda ilerlerken mutfaktan sesler duymaya başladım. Mutfakta sasukeyi görünce şoka grdim(bende bime mdndjdkdl)
Sasuke: Şey ben gece olanlar adına özür dilemek için yemek yapayım dedim sorun olmaz değil mi?
Naruto: Sasuke lütfen çık evimden kızışmaya girdim hemen evden çıkman lazım!
Sasuke: Sana ne olursa olsun yardım edebilirim bu konuda bile.
Naruto:*kızarmış* şey teşekkürker ama hinata gelicek bi̧razdan yani sen gitsen iyi olur.
Sasuke: NE?! ama hinata omega degĭl miydi?
Naruto: Hayır lan öyle degĭl ilaç vermeye geliyor.
Sasuke:*Nefes nefese*Şey kusura bakma ama feromonların biraz ağır.
Naruto: Şey kusura bakma ama hala bu işte yeniyiim ve nasıl tutacağım konusunda bir fikrim yok.
Sasuke: o zaman yapacağım şeyler için özür dilerim.
Naruto'nun ağzından:
Sasuke bana doğru yürümeye başlamıştı ama ben olduğum yerde hareket edemiyordum biri beni oraya çivilemş gibiydi içten içe bende istiiyordum ama kabullenemiyordum. Sasuke önümde durmuş bana bakıyordu ve o sırada dudağıma çöken ağırlıkla onu ittirmeye çalıştım ama nafile o kadar sert öpüyordu ki onu itemiyordum.
(Pijlik yapacağum hemen olmaz öyle az naz yaptırak ve biraz tesadüf)
Artık durumu tam kabullenip kendmi bırakacakken kapı çaldı. Sasuke ise kendine gelmiş ve şaşkın bir şekilde etrafa bakıyordu.
Sasuke: Şey umarım kötü bir şey yapmamışımdır umarım.
Naruto iç ses: aslında hoşuma gitmedi de değil yani ama ben ondan hoşlanamam yani bu imkansız.
Naruto'dan
kapı tekrar çalınınca kendime geldim ve kapıya yöneldim o sırada sasuke kolumdan tuttu:
Sasuke: Şey umarım kötü birşey yapmamışımdır ama eğer yaptıysam pişman d- *kapı zili* şey sen kapıya bak.
Naruto: Ah şey doğru.
Hinata: Naruto kaç saattir çalıyorum ne zaman açmayı planlıyorsun acaba?
Naruto: Geldiimmmm!
Hinata: Sonund- sen Sasukeyi evden çıkarmadınmı !?!?!?
Naruto: şey o da şimdi çıkıyordu. Sasuke hadii sen çık artık.
Sasuke: Tamam hemen çıkıyorum.
Naruto'dan:
Sasuke çıkınca hinata feromonlarımın hepsin salmamı iistedi bende onun dediğini yaptım. Hinata feromonlarımı kokladı ve kızışmada olduğumu kesinleştirdii ama bu ilk kızışmam olduğu için ağır geçmemeyecekmiş bu yüzden rahattım. Ben feromonlarımı rahatça etrafa yayaren kapı çaldı.Bölüm sonu
Bu bölümün kısa olmasının nedenleri:
1-aile baskısı ve telefon yasağı.
2-Diğer bölüm bişiler olacak anladınız siz.
Neyse fazla uzatmayayım sorularınız varsa sorabilirsniz diğer bölüm görüşmek üzere.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçük(!) Kaza
Hayran Kurgusasunaru lise Omega verse smut olur ve fikirlerinizi yazabilirsiniz