1. Bölüm

53 25 71
                                    

Selammm 🤗
Keyifli okumalarrr ❤️

______________

Mavi ve beyaz renkleriyle dizayn edilmiş odanın kapısı tıklatıldığında önümdeki dosyada olan dikkatimi kapıya yönlendirdim .

" Girebilirsiniz . "

" Amber hanım bir sonraki randevunuz için gelen hastanız ve yakınları şimdiden gelmişler , Aşağıda bekliyorlar . "

Gözlerim duvarda duran saate kaydığında randevunun başlaması için daha on dakika olduğunu görmüştüm .

" Randevuya daha on dakika var . On dakika sonra hastayı içeriye alabilirsiniz . "  

" Peki efendim . "

Sekreterim Feris odadan çıktıktan sonra dibinde az bir miktarda kahve olan fincanı dudaklarıma götürdüm .

Bu soğuk havalarda bir fincan kahve insanın içini ısıtıyordu . 

Hastanın gelmesine bir kaç dakika kala oturduğum sandalyeden kalkıp pencerenin önündeki pervaza tutundum .

Gökyüzünde belirmiş gri bulutlar gelecek olan yağışın bir habercisiydi .

Yağışlı havalar ne kadar güzel olsa da bazen insanların ruhunda boğuk bir his oluşturuyordu .

Benim düşüncelerime göre normalde açık bir renge sahip olan gökyüzü gri rengine yani daha karanlık bir renge büründüğü için insanlar bu değişimden korkuyor ve kalbinizde boğulurcasına bir baskı oluşuyor . Yağmur yağdığında ruhumuza hakim olan kasvetli havanın sebebi de bu olabilirdi .

Daldığım düşünceler yine tıklatılan bir kapıyla bölündü .

İçeriye giren kişi benim yaşlarımda bir gençti .

Kahverengi saçları hafif dağınık duruyordu .

Ela gözleri ise ardında hafif bir yorgunluk ve uykudan yeni uyanmış olduğunu haykırırcasına bir mahmurluk  barındırıyordu .

" Hoşgeldiniz Arel bey . "

Karşılık olarak aldığım cevap kısa bir baş selamıydı .

Ellerimle kapının sağ tarafında bulunan , hastalarla görüşmelerimin geçtiği koltuğu gösterdim .

" Şöyle oturun lütfen . "

Sözlerimin ardından gösterdiğim koltuğa oturdu .

Karşılıklı oturmamızın ardından ortamda bir sessizlik oluştu .

" Neden buradasın Arel ? "

Düşünceli gözleri bir kaç saniye boyunca odada dolaştıktan sonra bana doğru döndü .

" Ufak bir hata yüzünden buradayım . "

Gözlerim merakla kısıldı .

" Hata ? "

" Bir ruhla görüşürken bir insana yakalandım . "

Gerçek dışı şeyler söylemesinin veya bu gibi davranışlar sergilemesinin bir çok nedeni olabilirdi .

İnsan psikolojisi çok geniş dallara ayrılabilen büyük bir konuydu .

Arel'in psikolojisinde ruh olarak tanımladığı şeyin ne olduğunu anlamak için sorular sormalıydım. 

" Neden bir ruhla görüşüyordun , ya da ruh olarak kastettiğin kişiler kim ? "

Ela gözleri  kahverengi gözlerime bezgin bir şekilde bakıyordu .

Ruhların Melodisi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin