Koekjes land

36 4 3
                                    

De koekjes vlogen naar boven over de wolken naar een kasteel in de wolken hier is ons thuis zijden de koekjes 'ok hebben ze daar koekjes' ja hoezo wij zijn toch ook koekjes 'nou ik heb zin in koekjes'. Je mag geen koekjes eten in het kasteel want die leven net als ons 'IK WILL NU KOEKJES' je mag on niet opeten we zijn bijna bij het kasteel daar hebben we ander eten na een tijdje vliegen zijn ze bij het kasteel oke kom binnen zijden de koekjes ze deden de deur open daar zag jee een grote zaal vol met koekjes die aan het dansen waren op kinder muziek er is feest een groot koekjes feest omdat de koekjes koningin jarig is de koekjes koning zat op een grote kroon die helemaal van chocolade was gemaakt ik loop er naar toe en neem een hap van haar kroon 'heu wat doe je je mag men kroon niet opeten' maar ik had honger' het is ongehoort stuur hem weg ' nee ik ga niet weg ik at snel de koningin op euhmm zij smaakte echt lekker het lekkerste koekje die ooit heb opgegeten er kwamen allemaal koekjes naar me toe met saté stokjes die speren moesten voorstellen ga weg zeiden ze allemaal en begonnen met de saté stokjes te prikken ik rende weg en onderweg pakte ik wat koekjes om op te eten tegen ik bij de deur stond stopte ik de koekjes duwde me van het kasteel af ik viel naar beneden.

XDWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu