Ik viel door de wolken en lande op iets heel zachts, het was zo zacht dat je meteen in slaap viel. Na een tijdje wordt ik wakker. Ik doe men ogen open en kijk om me heen. Ik zie roze vacht en een hoorn. Omg ik zit op een roze eenhoorn!!!! Wat doe ik hier denk ik, dan herinner me ik dat ik was gevallen. Ik ga zitten om te zien waar ik ben, maar ik zie alleen maar blauw en wolken onder me zit een roze vacht, en dan hoor ik opeens de eenhoorn zingen, denk ik tenminste "pink fluffy unicorn dancing on Rainbows. pink fluffy unicorn dancing on Rainbows" (hier boven staat een filmpje hoe het liedje klinkt) na dat de eenhoorn eindelijk stopte met zingen begon ik te praten met hem over koekjes. De eenhoorn had ook last van de koekjes want het kasteel was eerst van de eenhoorn en de koekjes hadden het kasteel afgepakt! Na een lange tijd gepraat te hebben vloog de eenhoorn naar benden "we zijn der" zij de eenhoorn " waar zijn we" vroeg ik 'we zijn boven het grote woud we leven nu hier in het woud om een plan te maken om ons kasteel weer terug te krijgen' we vliegen nog meer naar benden door de bomen en we landen op de grond voor een open plek waar een groot dorp is gebouwd. We lopen voor bij de huizen waar allemaal eenhoornen voor staan, ze staren allemaal naar ons. we lopen door naar een grotere huis waar vast de koning van de eenhoornen woont. De wachters lieten ons door en we lopen het grote huis binnen, waar een hele oude eenhoorn staat dat zal vast de koning zijn. We lopen naar hem toe en blijven staan 'en heb je wat gehoort' vraagt de oude eenhoorn 'nee helemaal niks toen ik er aan kwam waren ze aan het vechten en schreeuwen ik wou dichterbij komen maar toen viel deze jongen op me' en hij keek naar mij 'wat deed je daar jongen' vroeg de oude eenhoorn 'het is een lang verhaal...' en ik vertelde de hele verhaal, toen ik klaar was fluisterde de oude eenhoorn tegen ze wachter 'de koningin is dood maak je klaar ' 'wat gaan we doen' vroeg ik 'we moeten nu aanvallen, hun koningin is nu dood als we niet nu meteen aanvallen hebben hun al een nieuwe koningin' ik en de roze eenhoorn worden door de wachters naar een kamer gestuurd 'jullie moeten je klaar maken voor de strijd' zijden de wachters en deden de dier dicht ' wat maakt de koningin zo machtig dan en waarom mag er geen nieuwe worden gekozen' vroeg ik ' nou de koningin kan meer koekjes maken dus als een koekje dan dood zal gaan kan zij gewoon weer een nieuwe maken dus als de koningin er niet is kunnen er geen nieuwe koekjes gemaakt worden en kunnen we het zo overnemen' antwoorde de roze eenhoorn 'kom dan maken we ons klaar voor de aanval'