Sziasztok, Zora vagyok Budan lakok es 19 eves vagyok. Igen igen tudom Peti 25 van egy pici korkulonbseg de tul fogjuk elni nyugi! Sosem voltam jo abban amikor magamrol kellett irni mit is szeretek hat ki tudja mikor mit. Viszont van egy kutyam barna mudi es a neve Maci. (kesobb meg fontos szerepe lesz a tortenetben)
Nyar van es Eget a nap nelkul nincs nyar ugyebar ezert a barataimmal siofok fele vesszuk az iranyt egy jo kis valmar koncertre. Mindig orakig tart nekem elkeszulni most is az utolso pillanatban szedem ossze a kutyam es oltozok fel. Semmi kulonoset nem tervezek felvenni mai napra egy skinny bezs farmer egy feher croptop sima feher ing es a nike air force-om. felvettem a cipom es a cuccomal egyutt leindultam a lepcsohazban a dudalo kocsi fele.
Pestrol hamar es kenyelmesen le lehet zorogni a balatonra mi is igy tettuk persze ut kozben uvoltott a kocsiban a Huzora gyerekek az orok kedvenc!! Szegeny maci szerintem az ut alatt elveszette a hallasat.
Sikerult parkolohelyet talalunk a plage kozeleben megusztuk a nagy turat. 1 oraval elobb erkeztunk hogy a szinpad kozvetlen kozeleben tudjunk allni. Persze maci a tomegbe nem tartott velunk. Es eljott a varva vart csoda megkezdodott a varva vart koncert. Mindenki videozta a sracokat en meg csak alltam es neztem a kivetiton levo hirdeteseket hat de na valakinek azokat is kell neznie.
Es mint minden koncerten eljon az a szam amikor a fiuk felhuznak 2 csajt a szinpadra es nekik enekelnek. Mindenki ugralt hiszen ki nem akarna Zoran kivul felmenni oda lam lam Marics Peti kifele nyult eppen ahogy meglattam fogtam magam legugoltam es szep lassan el sunnyogtam a nagy tomegben tudjatok mikor. Peti vegul egy masik csajt segitett fel maga melle. Nem bantam meg hogy eljottem.
Visszatertem az en kis huseges pajtasomhoz majd leultem a balaton partra egy koktel melle es iszogatni kezdtem lement a koncert de en meg mindig ott ultem es neztem ki a fejembol. tetszett a hangulata az egesznek nem akartam haza menni meg. Igy utolag vissza gondolva megbantam ezt a dontesem de elkuldtem az uzenetet a baratnomnek hogy "menjetek nyugodtan a kovi vonattal en is megyek"
Na a kovi vonat tobb ora utan ment csak szoval volt egy kis idom. Elindultam a kijarat fele a GPS szerint egy kis utcan keresztul kellett atmennem. Semmi felelemmel de besetaltam az utcaba. Mar majdnem a vegen voltam amikor egy uveg tores hangjat hallottam
meg a hatam mogul hatra neztem de a masik pillanatban mar ket kez fogta vallam.Mennyi zse van nalad te gyerek!? sugta a fulembe
Mindjart megy a vonatom csak arra eleg penz van nalam uram. mondtam remego hangom
Egyszer csak fenyt lattam a foldon egy kocsi probalt atjutni az utcan orultem hogy megmenekultem vegre. Es akkor meghallottam
He tesom engedd el azt a szerencsetlen csajt, nincs jobb dolgod ennel!?!?
A csavo elengedett majd gyors setaban eltavolodott tolem.
Jol vagy? kerdezte az idegen
Megraztam a fejem
Beultetett az autoba Macit pedig az oleben fogta a hatizsakommal egyutt. Atnyujtott egy pulcsit amit megkoszontem neki. de meg mindig nem mertem felnezni ra. olyan sokkban voltam meg mindig. Majd hozzam szolt
Nem akarlak megbantani tesomsz tenyleg de nekunk mennunk kell te meg meg se szolalsz csak a foldet bamulod legalabb azt mondd meg hova vigyunk.
Budan lakom! feleltem
Na hat az ugy nem lesz jo, mit szolnal ha eljonnel velunk furedre es utana haza vinnenk pestre lesz szallasod. Megfelel?
Igen, koszonom. mondtam megszeppenve
Na legalabb nez mar fel latni akarom kit vettem a szarnyam ala 2 nap erejere.
Megfogta az allam majd szep lassan felemelte a fejem. nem ismergem meg a hangjat de most tudtam kivel allok szemben. Megszolalni se tudtam.
(igen igen mindenki tudja ki mellett ul Zora. remelem eddig tetszik igyekszek jonni a kovi resszel hamarosan!!!)