6. Bölüm "Saçların güzel olmuş."

2.5K 301 220
                                    

Yorum sınırı:90

Jungkook telefonundaki bildirime bakmaya devam ediyordu. Şoku atlatması uzun sürecekti anlaşılan.
O telefonuna bakmaya devam ederken telefonuna düşen bildirimle bildirime tıkladı. Yazan Taehyung'tu.

Aptal Tae:
Dostum
Yapma etme
Gencecik hayatımda ölmek hiç istemiyorum.

Jungkook:
Tae
Sana bir soru soracağım.

Aptal Tae:
Korktum biraz ama sor

Jungkook:
Biri senin kartından dildo aldıysa ne yapardın

Aptal Tae:
Anskm
Onu yatağa atardım Jeon

Jungkook:
Atamıyorsan

Aptal Tae:
Aptal
Atarsın
Resmen mesaj vermiş
Demiş gel beni sik

Jungkook:
Demez

Aptal Tae:
O zaman niye böyle bişi yapsın mal

Jungkook:
Ne bileyim ben amk

Aptal Tae:
Ne gibi bi şeyin içindesin bilmiyorum ama
Sonunda birini sikeceğine eminim dostum.

Jimin çaktırmadan Jungkook'a bakıyordu. Yine de istediği tepkiyle karşılaşamamıştı. "Ben artık eve gideyim." Jimin ayağa kalktığında Jungkook "Seni bırakayım." Dedi. Jimin itiraz etmedi çünkü yanında para yoktu. Jungkook evden çıkarken "Kargoyu benim eve mi verdin?" Jungkook yutkunarak konuştu. Düzgün cümle bile kuramamıştı.

"Hayır benim evime verdim. Parayı da yarın getiririm." Jungkook başını olumsuz anlamda salladı. "Yarın ben yokum." Arabaya bindikleri esnada Jimin kaşlarını çattı.

"Nasıl yoksun?" Jungkook iç çekti. "Taehyung'un gereksiz aktiviteleri işte. Tutturdu bir yere gideceğiz diye." Jimin dudağını yaladı ve kaşlarını kaldırdı. "Eğlenceli olur." Jungkook kıkırdadı. "Çok beğendiysen sen de gel." Jimin'in gözleri parladı. "Gerçekten mi?" Uzun zamandır dışarda biriyle bir şey yapmıyordu bu yüzden bu fikir onu heyecanlandırmıştı.

"Bu kadar sevineceğini bilsem baştan söylerdim." Dedi Jungkook gülerken. Jimin aynadan saçlarına baktı. "O zaman saçlarımı boyatmaya gideceğim." Jungkook omuz silkti. "Nasıl istersen."

Jungkook Jimin'i eve bıraktığında Jimin hazırlanıp kuaföre gitti. Saç rengine zorlukla karar verdiğinde kuaförün saçıyla ilgilenmesine izin verdi.

 Saç rengine zorlukla karar verdiğinde kuaförün saçıyla ilgilenmesine izin verdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

J.m: New hair

z: ananısikim

H: olm valla her saç rengi yakışıyor

K: düşüp bayılacağım şimdi

L: yakışıklı diyemiyorum güzel olm bu çocuk

P: kesin gay. Netleşti artık

Photographer ~ JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin