MATTEO SHEY
Mateo jest 15-letnim chłopakiem z Warszawy. Urodziny ma 17 lipca. Jak większość osób w jego wieku chodzi normalnie do szkoły, czasami ma na nią wyjebane, ale to norma. Ma brązowe włosy i ciemno zielone oczy. Cały czas wmawia sobie, że podobają mu się tylko dziewczyny, chociaż każdy wie, że tak nie jest. Co by tu jeszcze dodać? AAA tak.. nie ma jakiegoś własnego stylu, ubiera się w to co szafa wyrzuci. Jest w miarę spokojny, ale jak ktoś go wkurwi to potrafi porządnie przyłożyć i potem resztę dnia chodzi zadowolony (Czyli tak jak ja hehe dop.aut.)
ALEX EVANS
Tak jak Matteo mieszka w Warszawie i jest od niego starszy o pół roku, urodziny ma 13 stycznia. Oceny w szkole ma przeciętne, jak każdy. Ubiera się elegancko. Zawsze muszą być jakieś dżinsiki, koszula, ( nie ważne jaka, byle by była xd)a swoje śnieżnobiałe włosy zaczesuje do góry toną żelu, oczy ma w odcieniu przepięknego czystego błękitu. ( boże, aż sama się rozmarzyłam dop. aut.) Na ogół jest ogarnięty, spokojny i szczery ..... czasami, aż do bólu... Jak se kogoś znajdzie to nie odstępuje go na krok. A jak ktoś skrzywdzi jego ukochanego too... a chwila hehe, zapomniałam dodać, że on wie, iż jest gejem( nie to co Mati xD) wracając ... too staje się agresywny. BAAARDZO AGRESYWNY.
DARCY SMITH
Ma 15 lat i jest najlepszą przyjaciółką Mattiego. Jej ulubionym zajęciem jest wkurwianie go, ale i tak kocha go jak brata. Urodziny ma 3 września. Jest szalona, zawsze wpada na głupie pomysły. Czyta Wattpada ( tak, to jest opis mnie xDD dop.aut.), jest yaoistką i ma shipy w całej szkole. DOSŁOWNIE W CAŁEJ. Zawsze jest na czasie ze wszystkimi newsami ze świata mody i nie tylko. Pomaga swemu wspaniałemu przyjacielowi w dobieraniu outfitów. Gdyby nie ona, zginął by śmiercią tragiczną.
SCOTT i CAMERON CLARK
Są przyjaciółmi Alexa będą mieli dość ciekawy wpływ na jego życie w tej książce hehe... Zapoczątkują kolejny rozdział jego życiu miłosnym i to przez przypadek. Razem z Darcy shipują Mateo z Alex'em. Stworzyli nawet jakiś fanclub czy chuj wie co, a dzięki grupie na mesie starają być na bierząco z ich relacją oraz śledzą ich na każdym kroku xdd
ASHLEY MITCHEL
Jedna z popularniejszych dziewczyn w szkole. Większość chłopaków się za nią ugania, ale ona ich ignoruje, gdyż jej uwagę przykuł tylko i wyłącznie Matteo. Ciągle zagadywała go na przerwach i lekcjach. Jest bardzo mściwa i zawsze się stara dopiąć swego a udowodni to w dalszej części książki.
CZYTASZ
Our love against the whole world
Teen FictionWitam serdecznie w mojej pierwszej książce, chociaż to jest jakaś piąta zaczęta, ale żadnej do tej pory nie skończyłam.... No mniejsza.. ____________________________________________ Podczas pisania tej książki inspirowałam się pewną serią z tik Toka...