★Bohaterowie (Aktualnie)★

9 0 0
                                    


Rozdziały: Od 1 do <

Protagonistka:

Chiako Sugino (16 -> 17 Lat) - Charyzmatyczna Licealistka o bujnych marzeniach oraz pasji muzyki. Marzy o spotkaniu ze swoim idolem o Imieniu scenicznym Noriaki. Zakochana po uszy w boys bendach oraz scenie. Marzy o zobaczeniu swoich idoli, oraz powiązaniu się z nimi bliżej - osiągnąć chcę to na milion sposobów! 


Rodzina Protagonistki:

Hina Sugino (21 lat) - Starsza Siostra - Uczennica na Akademii Sztuk Pięknych. Ciągle z głową w chmurach - działa głownie emocjonalnie oraz bardzo chaotycznie. Kocha rodzinę oraz swoje pasje. Wyjechała do Tokio mając zaledwie 18 lat. 

Hezukeru Sugino (15 lat) - Młodszy Brat - Rozrabiaka oraz przemądrzały synalek mamusi. Lubi figlarnie dokuczać starszym siostrom, lecz jest dosyć bystry, oraz zna umiar swoich zaczepek.

Chana Sugino (12 lat ) - Młodsza Siostra - Uwielbia gotować oraz bawić się we wzorową Panią domu, kiedy rodziców nie ma. Uczennica piątkowa, opiekuję się swoimi rówieśnikami - pomaga im w lekcjach. We wspólnych zabawach zawsze obejmuje miano "Mamy". 

Himiko Sugino (5 lat) - Młodsza Siostra - Mała urocza Himi-Chan. Jeżeli Chiako opisałaby ją w dwóch słowach byłoby to "Ciekawość Świata".

Keiko Sugino (42 lata) - Szczęśliwa Mama wielodzietnej Rodziny. Nie pracuje, lecz dba o potrzeby swoich dzieci na wiele sposobów! Wzorowy rodzic, nigdy nie zapominający o uroczystościach szkolno/przedszkolnych. Organizuje zbiórki na rzecz schroniska.

Arata Sugino (43 lata)  - Głowa całej rodziny. Spokojny i wyrozumiały tata, pracuję w firmie handlarskiej. 


Zespół Ładnych Chłopców (Według Wizji i Opinii Chiako) :

Imionaa sceniczne Misiaczkiii >///< Żaden z chłopców nie podał jeszcze swojej prawdziwej nazwy!

Ekare (22 lata) - Założyciel zespołu oraz jego lider. Media sądzą iż ma najwybitniejszy głos oraz ogromny talent. Jest trochę fajtłapą, miał parę razy wpadek na scenie - lecz nie są one źle postrzegane. Wyrobił sobie ogromną rzeszę fanów i adoratorów. Optymistyczny i Charyzmatyczny - przede wszystkim, najgłośniejszy i ten, o którym się najwięcej słyszy.

LukaLuka (25 lat) - Najstarszy członek Grupy, niektórzy mówią że jest przydupasem, inni że lepszą wersją Ekare. Nie kryje się z tym, ale uwielbia publiczność - parę razy, po występie chwalił oraz ogłaszał jakieś swoje wewnętrzne myśli. Jak bardzo uwielbia nas, jako ludzi, jacy jesteśmy super słuchaczami i że się cieszy że nas gości.

Nanebi (Media mówią że nie przekracza 20 lat - nie chciał podawać wieku) - Jeżeli miałabym go opisać, powiedziałabym że jest typkiem z anime o osobowości "DereDere"... Albo... Yandere? Nie oceniać! Jest przesadnie miły i bardzo urokliwy, fanki uwielbiają go shippować z Ekare, on jako uke a temten.. no wiecie!

Hakemo (23 lata) - Zdecydowanie najcichszy oraz najbardziej poważny członek zespołu. Podobno, przed wstąpieniem do BoysBendu, wcześniej zadebiutował jako Solo Wokalista, przepięknie gra na pianinie - w zespole na perkusji. Nie mówi za wiele, ale jego głos - jest ogromnie poruszający.

Noriaki (20 lat) - KYAAAAAAAA!!!! KOCHAM GOOOOO!!!!!!!!! NAJLEPSZY NAJWSPANIALSZYYYYY!!!!!1!!11!!11 Uwielbiam jego przebojową osobowość!! Ma bardzo dużą rzeszę fanek! Oczywiście jestem numerem jeden!!!! Ma bardzo uroczą osobowość!!! Flirciarski, diabelnie przystojny ii, jego GŁOS!!!!!! ૮ ˶' ᵕˋ ˶ა ૮⸝⸝> ̫ <⸝⸝ ა૮⸝⸝> ̫ <⸝⸝ ა (⸝⸝•༝•⸝⸝)~


Mascot or Lover? [Shoujo Romans] [PL]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz