5. BÖLÜM♥

38 3 0
                                    

Gündüzün ağzından:

Gelen mesaj sesiyle düşüncelerimi kovaladım. Mesaj Gece den gelmişti.

Kimden: YEŞİLİM..
Aslıyla kahvaltı yapıyoruz. Sende gel knk.

Kime: YEŞİLİM
ok, Aslıyla nasıl barıştığını anlat .

Kimden :YEŞİLİM
TM

Gecenin Ağzından:
Aslının arabasından inerek eve doğru yürüdük. Yoldayken hep bana Buğrayı soruyordu. İçimden bu ne mal kız diye geçiriyordum , yesinler senin Buğra nı . Ben hayatta böyle olmam . Birden Aslı konuşmaya başladığında kafamı ona çevirdim

Aslı:" Buğrayı sewiyormusun?"

He çok sewiyom Buğrayı, bayılıyom zaten! diye içimden geçirdim dışa ise;

Gece:" sence seviyomuş gibi mi gözüküyorum"

Aslı: "bana sarıldığında bakışların tuhaftı da ondan sordum yani. Ne-"

Gece:"Aslı sen iyimisin kızım? iki dünya bir olsada ben o çocukla olmam anladınmı?"

Aslı:"Tamam abla dövseydin "

Gece : "Hadi uzatma gir içeri."

Aslı ile içeri girdiğimiz zaman hemen odama girip ,Üstümdekileri çıkarıp kot şort, üstünede batman işareti olan blizimi( nasıl yazıldığını bilmiyoruz doğruymuş gibi kabuledin ) giydim. Dışarı çıktığımda Aslı hanfendinin koltukta yayıldığını gördüm. Oda bana başını çevirerek :

Aslı:" Gündüz daha gelmedimi?öldüm açlıktan"

Gece: "elin ayağın yokmu? git dolaptan bişeyler çıkar ve hazırla yardımın dokunsun"

Aslı:"Tamam be hazırlayalım geç mutfağa Gündüz gelene kadar hazırlarız "

Gece:"tamam"

Aslı ile mutfağa geçtiğimiz zaman salatalık,domates ve biberleri doğramaya başladık. Ne kadar beceriksiz olsamda Aslı dan iyi doğradığım kesin . Böyle mal mal düşünürken Aslı'nın "aa elimi kestim ahğ" sesini duyunca başımı ona çevirdim .

Gece :"iyi halt yedin dur bakıyım. Yarabandı şu çekmecede olcaktı.

Yarabandını alıp Aslı nın eline yapıştırdım o kadar büyük yara deildi abarttılacak birşey yoktu ortada. Hanfendi şımarık olunca zor oluyo tabi.

Aslı:" Knk ya, canım çok yanıyo. Sen hazırla ben bu halde yapamam , sen hazırlıyı versen"

Gece:"aman otur kraliçem otur hizmetkarınız biz sizin "

Aslı ufak bir tebessüm ederek sandelyeye oturdu . Bende onun yardımı olmadan 15 dkda kahvaltıyı hazırladım . Birden kapı çaldı ve koşarak kapıyı açtım . Gelen Gündüzdü. Sarılma fastını geçtikten sonra mutfağa doğru yol aldık ve sohbet etmeye başladık.
Gündüz:"siz nasıl barıştınız bakıyım?"

Gece:"Aslı benden özür diledi ve sarıldık

Gündüz :"hım peki "

Gece:"senin hesap işi ney bakalım "

Gündüz:" üf ayının biri benim biricik mini cooperimin aynasını kırdı bende otaparka gidip onun siligeçlerini kırmak için arabasının yanına gittim, tam kıracaktım ki beyfendi geldi benden hesap sordu ama ben ona parayı ödetcem bu akşam gelir büyük ihtimalle .Of ayı odun!.."

GECE İLE GÜNDÜZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin