2184 yılı, Dünya
İlerleyen yıllarda Dünya'da işlerin pek parlak gittiği söylenemezdi. İki binli yılların başında o yıllarda bir elin parmağını geçmeyecek birtakım doğaüstü güçlere sahip insanlar türemeye başladı. Onlara önce anormaller dendi. Kimisini normal bir insandan ayırmak imkansızdı. Kimisi ise görünüş olarak da diğerlerinden ayrılıyordu. İnsanlarla ayırt edilemez olanların genellikle güçlü duygular yaşadıkları vakit sahip oldukları özelliklerin ortaya çıktığı gözlemlenmişti. Laboratuvarda incelenen ilk denek olarak tarihe geçen Carmilla Denoir içeriğinde metal olan her şeyi kontrol edebiliyor, yalnızca zihin gücüyle kaldırıp metalleri kolaylıkla bükebiliyordu. İkinci denek olan Yinuo Vu ise yılan derisiyle dünyaya gelmişti. İnsanlardan farklı olan bu bebek, tüm dünyada büyük bir yankı uyandırmıştı.Sayıları kontrol altında tutulmaya çalışıldı ancak başarılı olunamadı. Sayıları yıllar geçtikçe artmaya başladı. Mutasyonların sebebi tam olarak bulunamadı. Çoğalan bu yeni türle birlikte dünya düzeni de değişmeye başladı. Anormal diye adlandırdıkları insanlara yapılan ayrımcılıklar sonrası 2046 yılında damga vuran, büyük bir isyan gerçekleşti. Dünya'nın her bölgesinde toplu olarak gerçekleştirilen bu isyan büyük ölümlere sebebiyet verdi.
İsyan sonrası azınlıktan sayılan anormallere karşı haklar oluşturuldu ve adil bir dünya oluşturulmaya çalışıldı. Artık onlara anormal diye hitap edilmesi yasaklandı ve yerine latince yeni ırk anlamına gelen novum genus denilmeye başlandı. Bir süre amacını koruyan kanunlar sonrasında tekrar değişmeye başladı. Küçümsenen azınlık anormaller, sayılarını artırdıkça toplumdaki yerleri de arttı. Birçok alanda kontrol sahibi olup, buluşlara imza attılar. Yavaş yavaş hiyeraşide en tepeye oturmayı başardılar.
Aksilikler kesilmedi, ardı ardına büyümeye devam etti. 2121 yılında insan ırkı ve novum genus ırkı tekrar karşı karşıya geldi. İki tür arasında da birbirinden nefret eden, diğerini aşağı gören kalabalıkların meydana getirdiği bu büyük savaş tarihe Soylar Savaşı olarak adını yazdırdı. En çok etkilenen ülkelerin başında İngiltere, Kore, Rusya, ABD ve Türkiye gelirken Türkiye savaşın başlatıldığı ana noktaydı. Bu yüzden en büyük hasarı alıp, savaştan sonra büyük değişimlere uğrayan ülke yine Türkiye olmuştu.
Soylar Savaşı sonucunda özellikle Türkiye novum genusların hakimiyetine girerken insan ırkı aşağı görülmeye başlandı. Her ne kadar kanunlarla haklar korunmaya çalışılsa da novum genus halkının pek çoğu insan ırkını, geçmişte kendi ırkına yaptıkları yüzünden sevmez ve kin güderdi.
Değişen yeni dünyada ayakta duranların, savaşanların hikayesi.
Özgür olamayanlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölüm Kadar Özgür Mermiler [BL]
Fantasy2184 yılında, novum genus ve insanlar arasındaki bitmek bilmeyen savaşta yerini alan Doğan, kardeşini korumak için yeraltındaki isimlere meydan okur.