NEDİR BU ACELE?

3.1K 223 7
                                    

Yine saat gelmişti keşke 10 u 10 geçe odaları kontrol yapmasalar. Üff Kaan'dan ayrılmak zorundayım.

S:Kaan saat 10 a 15 var hadi kalk benim gitmem lazım kızların odalarını kontrol ediyorlar.

K:üff tamam.

S:yaah hadi kalk. Çabuk ol. Çok uyuşuksun.

K:Nedir bu acele?

S:yaa kontrol kontrolde odada olmassam bir gün beni göremessin.

K:çabuk ol selin çabuk.

S:yah geldim.

Koşarak otele geldik. Zaten otelin kaykınlarındaydık. Kaan'ın yanağına küçük bir buse kondurdum ve odama çıktım. 5 dakika içinde kontrole gelirler. Hemen bol bir t-hsört altımada bol bir tayt. Oh be o dar şeylerden kurtuldum. Rahatladım ve ferahladım. Birden kapı tıktıklandı.

Ö:gelll. Diyince içeri görevli gordi.

Görevli:Ben kontrole gelmiştim.

S: e yani 2 kişiyiz o zama çıkabilirmisiniz

G:eee tabiki efendim. Hemen . Birde bi isteģiniz varmı.

Ö:evet var o da. Burdan bir an önce gitmeniz, dedi.

Ohhh Özge lafı çok güzel vermiş.

G:isterseniz bana haber verirsiniz. Adım Ahmet telefonumu vereyim hemen. 053****** istediğiniz zaman beni arayabilirsiniz. Siz adlarınızı söylemediniz. Aaa durun kağıtta yazıyodu. Biriniz Selin biriniz Özge. Memnun oldum. Siz memnun olmadınızmı. Çok üzüldüm. Amaa neden konuşmuyosunuz. Darıldım....

S:vAllah Allah çene vermiş gerisini koyvermiş. Pardonda bu çene ne . Aa sen yere bak. Özge yere baksana.

G:ne var yerde ne olmuş.

S:görmedinmi çenen düşmüş. Ahh canım yazık. Dedim ve kahkağalara boğuldum. Özgede bana eşlik ediyordu. Aslında biraz korktum adamda serseri tipi var. Ve bize tıslamaya başladı. Anında dişlerinin arasından tısladı.

G:sizmisiniz benimle dalga geçen. Sizi doğduğunuza pişman edeceğim.

Ö:hıı o kolaydı canım. Dedi Özge oda sinirlenmişti anlaşılan.

Adam birden üzerimize doğru gelmeye başlayınca çığlıklar atmaya başladık. Adamda psikopat türü verdi.

S-Ö:Aahhhhh imdatt yardddddııımmmmm edinnnnn. Kimsseee yokkmuuuu. İmdddddaaaaatttt ahhhhhhhhhhhhhh aaaahhhh. Yardımmmmm edinnnnn.

O sırada kapı kırıldı içeri Kaan girdiği içim rahatlamıştı. O benim kurtarıcımdı. Onu çok seviyordum. Ahh ne diyorum ben bunları daha sonra Kaan'ın yüzüne söyleme düşüncesiyle bunları kafamda geriye attım şimdi serseri bir adam ve Kaan'ın kavgasını izlemekle meşkuldüm.

Kaan hemen kavgalarda meşhur olan yumruğunu serseri adama geçird. İnanmuyorum psikopat adam bir yumrukla yere serilmişti. Hemen koşup Kaan'ın boynuna atladım.

S:çok korktum...!!!

K:korkma geçti.. Özge sen iyimisin.....

Ö:hıhı. Dedi sadece . Anında odadaki sessizliği Kaan'ın telefonu bozmuştu.

Tamam abi.
....................
Hıhı.
.................
Geliyorum.
....................

S:Nedir bu acelen? Bir cevap bekliyorum.

K:....................

ARKADAŞLAR ARTJK SINIR VAR VE SINIR 15 VOTE İLE BAŞLIYOR DAHA SONRA YORUMDA ÇIKACAK. VOTE SINIRLARI ARTIK 15 BELKİ BAŞKA ZAMAN ÇOĞALTIRIM.

YORUMUDA EĞER SINIR GEÇERSE 4 BÖLÜM SONRA SINIRA KOYACAĞIM. SİZLERİ SEVİYORUM

KORKUTAN ÇETEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin