Kaan'la birşeyler yaptık. Çok eğleniyorduk.... taki akşam olana kadar. Akşam saat 10 dan itibaren herkez odalara dağılıyordu. Ve saat dokuz buşuktu. Yarım saatimiz klmıştı. O uarım saattede yarın neler yapacağımızı konuştuk. Ve saat 10 olmuştu vedalaşım odalarımıza girdik.
Ö:Kaan'da ne buluyosun ona kadar yeni gelen çocuk Emre ve arkadaşları var. Kaan bir çete üyesu unutma
S:Ben Kaan'da tip buluyorum, eğlence buluyorum, sinir buluyorum, sevdiğine sahip çıkan birini buluyorum, kıskanan iri buluyorum. Ben Kaan'da her şeyi buluyorum aladın.
Ö:öf anladım ama....... sözünü bitirmesine izin vermeden lafangirdim
S:Seni çekemeyeceğim sabah erken kalkmak için erken yatıcm iyibakşamlar.
Bişey söylemesine izin vermeden hemen pijamalarımı aldım banyoya girdim giyindim ve çıktım. Yatağıma doğru ilerledikten sora yatağıma yattım ve kendimi uykunun kollarına bıraktım.
*****************(zaman)
Sabah erkenden kalktım. Uykumu iyi almıştım. Hemen kırmızı ortasında siyah kurdelesi olan mini elbisemi giydim. Ayakkabı olarak ta siyah orta boy topuklu ayakkabı giydim. Ewt hazırdımm. Hemen küçük bir kağıt ve kalem buldum ve Özge'ye not yazdım.
Not:Özge acilen gitmem gerek Kaan'la buluşucam. Sende Eymen'le buluş biz bu gün Paris'in güzelliklerini görücez eğlenicez yani yine saat 10.00 da geleceğim. Telaşlanma. Selin
Evt bunu çalışma masasının üstüne koydum ve odadan çıktım. Kahvaltı salonunda beni bekliyordu Kaan. Hemen el salladım ve yanına koştüm. 1 günde olsa onu çok özlemiştim. Biraz kaba ve kötü işlerlerle uģraşıyor ama n'apıyım seviyorum.
************
Kaan'la çok eğlendik Güneş batmak üzereydi deniz manzaralı bir cafeye geldik.
S:Kaan selfie yapalımmı.
K:tamam.
Hemen yanına gittim. Arkamızı denize döndük. Bu sayede fotoğrafta denizde güneşte çıkıyordu. Hemen fotoğraf çektim ve twitter'e koydum üstünede GÜNEŞ BATARKEN yazdım. Kaan benim herşeyimdi onu çok seviyorum.
Multi:Kaan