YANGINMI VARRR

2.7K 196 4
                                    

MULTİMEDYA:SELİN

S:nedir bu acelen? Cevap bekliyorum.

K:hiç Semih aradı da odaya gidiyorum. İyi geceler.

KAan kapıya doğru gitti.

S:Kaan bu ne olacak?

K: Ha doğru ben bunu alayım.

Çok gıcıksın.

Onlar gidince ben yatağıma girdim. Özge'de girdi. Güzel bir uykunun kolllarına bıraktım kendimi.

¤¤¤¤SELİN'İN RÜYASI¤¤¤¤

Bir duman kokusu alıyordum. Gözlerimi açtığımda ortalık duman içindeydi. Yoksa ahhh yangınmı var.

Özge öksürükler içindeydi. Allah'ım yardım et. Hemen Özge'nin yanına koştum. Ter kan içindeydi. Çok korktum. Telefonlara koştum. Hat kesik. İnanmıyorum. En sonunda camı açtım ve bağırmaya başladım..

S:Yardım edinn. Öhü öhü. Yardım edin Özge ölüyo öhü öhü.

Öksürüklere boğulmuştum
Bütün hotel dışarıdaydî sadece Özge ve ben içerideydik. Beni gören Kaan hemen bağırdı.

K:Selinnn iyimisinn? Bekle seni alıcam

Dedi ve koşarak hotelin içine girdi. Onu tutmaya çalışanlar vardı helede Semih ama yapamadı. Arkamı döndüğüm an bor çığlık kopardım. Elinde kanlı bıçak olan adam bana doğru geliyordu. O sırada kapı kırıldı içeri tabikide Kaan daldı. Adama bir yumruk salladı ama boşa kaçtı. Adam elideki bıçağı Kaan'ın karnına geçirdi. İşte o zaman hiç ama hiç ağlamadığım kadar çok ağlamıştım. Adam bana döndügünde tekrar çığlık attım.

¤¤¤¤SELİN'İN RÜYASI SONU¤¤¤¤

S:aaaağğggghhhhh.

K:Selin Selinnn kalk artık. Kan ter içindesin.

Bu Kaan'ın sesiydi.

S:yangın yangın vardı. Ahhhhh yardım et Kaan.

K:tamam Selin rüya gördün. Yok yangın falan hadi kalk bişeyin yok dimi.

S:aaaa yokk....

Ewt arkadaşlar bir bölüm daha sizleri seviyorum.
Sınırı geçmesede sıkıldım artık. Bazıları hemen sevgili oldular diyo bence yannılıholar çünkü bir sonraki bölüm...............

KORKUTAN ÇETEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin