Anasınısikeyto bu bölümde cok uzun olmus yarıdan başlayın
Üşenmeyeniniz varsa baştan sona kadar okusun
Hadi eyw
''hocam minhyuk hoca kız tavlıyor galiba-'' felixle sarılmayı bırakıp junhonun eliyle götserdiği yere baktım. Minhyuk hoca bir kızla konuşuyordu. Daha doğrusu kız konuşuyordu minhyuk hoca sadece dinliyordu.
''hocam niye dondunuz kaldınız'' herkes hocalara öndü. Hepsi donuk bir ifadeyle minhyuka bakıyordular. Sanki bu durumdan hiç hoşlanmışa benzemiyordular. Bilmiyorum, belki de kızı tanıyordular ve sevmiyorlardı.
''ben minhyuk'u oradan almaya gidiyorum'' dedi hyungwon hoca.
''hyungwon dur''
''ne demek dur? kihyun görmüyor musun kızı''
''araya girmek minhyuk'u daha çok sinirlendiricek sus ve yerinde dur''
''minhyuk kıza patlayacak şimdi. Kihyun bırak, hyungwon gitsin''
''patlamaz'' hocalar susup minhyuk hocayı izlemeye devam etti. Hiç kimse ne olduğunu anlayamamıştı. Felixle beraber denizden çıkıp üzerimize havluları sardık. Felixin tişörtü ıslandığı için kurulandıktan sonra hırkamı ona verdim.
''anladıysam arap olayım amk''
''kızı tanıyorlar baksanıza. yani şey etmeyin'' dedi minho yanımıza gelerek. Evet tanıyor gibilerdi. Ama yine de endişe dolu gözlerle birbirlerine bakıyorlardı. Minhyuk hoca kızın yanından ayrılıp yanımıza geldiğinde bizi umursamayıp yere oturdu. Konuşmak istemiyor gibiydi. Hocalar denizden çıkıp minhyuk hocanın yanına geldiler.
''konuşmak istemiyorum boşuna uğraştırmayın''
''konuşmak için gelmedik zaten''
''ne için-'' hocalar minhyuk hocanın kolundan ve bacağından tutup denize attılar. Minhyuk hoca denizi boylarken herkes gülmeye başladı
''Allah belanızı vermesin!''
''AMİN''
''HAY AMK''
''ÇOCUKLAR VAR MİNHYUK''
''SANKİ ONLAR HİÇ KÜFÜR ETMİYOR''
''hocam bizde ediyoruz aynı küfürleri'' dedi changbin. Minho gülerek changbini onayladı. Chenle ve jisung denizden çıkıp üzerlerine battaniye aldılar. Felix kurulanmayı bitirdikten sonra üzerine hırkamı giyip ıslak saçlarıyla bana döndü. Elimle yüzüne yapışmış olan saçlarını yüzünden çekip gülümsedim.
''akşam kafanda şarap şişesi parçalayacam'' dedi felix. Gülerek ''bekliyorum'' dedim
________________________
M
minhyuk
bugün neden bana böyle bakıyorsunuzhyungwon
nasıl bakıyoruz?kihyun
ben sana bakmıyorum bile nerenden uydurdunchanyeol
yalana gel
bizden çok sen baktın minhyukakai
ah ah
yarın belki ölcen
nerden biliyorsunminhyuk
ölcem gibi baksanız tamamda
sizin bakışlarınız sanki siqilmişim gibikai
çocuklar var düzgün konuştaehyun
hocam
bizde kfür ediyoruz
zaten grup küfür ederiz diye açılmadı mı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Agalarla sohbet *Hyunlix
Fanfictionchan: günün nasıl geçti hyunjin? hyunjin: ah, MÜKEMMEL hyunjin: sarı civcivin biri üzerime düştü hyunjin: daha ne kadar mükemmel olabilir ki!? Ünlü model/oyuncu Lee Felix açıktan okumaktan vazgeçip arkadaşlarının gittiği lisede okumaya başlar. hyun...