capitolul 3

35 4 0
                                    

Atunci Lisa scoate cuțitul și se apropie de mine.
Lisa:Fi atenta Sana ,zice și îmi pune cuțitul la gat eu respirând greu,scoate un cuvânt despre asta și vei ajunge ca IU!
Eu:Deci tu ești!
Lisa:WoW, bravo ști și tu!zice apoi pleacă.

End pov.
Ma trezesc într-o camera alba care miroase a medicamente . De ce sunt la spital? Încerc sa ma sprijin în mana mea ,dar ma dezechilibrez și cad din nou pe pat.
D:Bună! Vad ca te-ai trezit!
Eu:De ce sunt aici?
D:Venele tale erau tăiate, iar dacă prieteni tăiate nu te găseau probabil acum ne erai aici.
Eu:Și...ei sunt aici?
D:Da,ii voi lăsa să intre.apoi ei intra.
Sana:Doamne Yeji, ești bine?
Eu:Da,și mersi!
Han:Eun-Woo ne-a explicat ce se întâmplă.
Nayeon:De ce nu ne-ai zis?
Eu:P...păi...
Jimin:Știi ca poți sa ne zici orice,și plus măcar mie îmi puteai zice,ne cunoaștem de mult mai mult timp.
Eu:Da,dar,off...îmi pare rau!
Momo:Te înțelegem!și toți vin și ma iau în brate.
D:Puteți merge acasă deoarece tăietură nu a fost adâncă.
Eu:Bine,mulțumesc!apoi prieteni mei ma ajuta sa ma ridic.
Am plecat spre casa și a venit și Jimin pentru a vorbi cu fratele meu despre ce s-a întâmplat.
In Yeop: De ce vii asa târziu? Y...Yeji ce ai pățit?
Jimin:Imediat îți voi explica tot ,Yeji tu poți sa mergi la tine în camera dacă vrei.
Eu:Bine atunci eu plec.
In Yeop:Asa ?????
Jimin:Ce?🤷🏼‍♀️🤷🏼‍♀️🤷🏼‍♀️🤷🏼‍♀️
In Yeop (face palm):Ce s-a întâmplat?!
Jimin:Noi o așteptăm sa vina în clasa,dar când începe ora și vedem ca ea tot nu a venit ceva ni se pare ciudat, asa ca mergem în căutarea ei. Când o găsim o vedem într-o balta de sânge.
In Yeop:Dar cine ia făcut asta?
Jimin: Suntem siguri ca sunt blackpink. Ele sunt în stare de orice având în vedere ca au ucis-o pe IU.
In Yeop: Mi-e frica pentru ea. Nu vreau sa o pierd.
Jimin: Mă duc să văd ce face.
In Yeop: Ok
Eu stau pe telefon și dau scroll ,când dintr-o data ușa se deschide și întră un Jimin cu o fata destul de ciudata ,zici ca e criminal în serie.
Jimin:Cum ești?
Eu:Sunt ok.
Jimin:Ai putea face ceva pentru mine?
Eu: Sigur, orice!
Jimin:Apropie-te !
Ma apropi de el ,dar ma lipește de perete,blocându-ma cu mana lui . Apoi na sărută apăsat. Eu ii resping iar el văzând asta îmi musca puternic buza de jos ,eu fiind nevoită sa ii răspund chiar dacă nu voiam.

Why You?//Hwang HyunjinUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum