capitolul 7

35 4 0
                                    

Întru în cameră, dar ma opresc în pragul ușii din cauza sperieturii .
Eu: Jimin,ce viata mea faci în camera mea?!Măcar fratele meu știe ca ești aici?
Jimin:Nu știe, si nici nu va știi, merge și încuie ușa, ți minte ca i-ai spus lui Momo, deși te-am prevenit?
Eu: Nu o puteam lasă asa!
Jimin:Ya~~nu te mai rastii la mine!
Eu:Doar...spune ,ce vrei?

Jimin doar vine spre mine încet eu dându-ma în spate la fiecare pas al lui.
Oh nu! Sunt lipita de perete ! Ce pot face?
Eu: Dă-te!
Jimin: Ti-am spus ca nu vei scăpa de mine,acum chiar nu are cine sa te salveze.

El se apropie de mine și începe să mă sărute salbatic eu neraspunzandu-i la acesta.

Jimin: Nu vrei ,hă? Lasă că mai vedem noi.

Spune și îmi musca buza cu putere asa de mare încât îmi da sângele. Ma durea îngrozitor, dar trebuia să-i răspund altfel cine știe ce-mi mai făcea. El doar rânjește când vede ca răspund.

Jimin:Acum ca ai răspuns...hai sa trecem la next level.

După ce spune asta începe să-mi sărute gâtul, eu văzând asta îl lovesc acolo unde răsare soarele. Descui ușa,apoi fug la fratele meu.

Eu:Ajutor!
In Yeop: Ce ? Unde?
Eu:Jimin e în camera și...și a început sa ma sărute, iar apoi -
In Yeop:  Ce ? Cum a întrat ? De ce nu ai venit direct la mine,sau de ce ai stat când te săruta?
Eu: Nu știu cum a intrat.  Nu am venit la tine pentru ca a încuiat ușa și m-a lipit de perete ,și nu am stat sa ma sărute pana sa ma muște de buza.
In Yeop: Hai in camera atunci!

Urcam în graba scările și nu ,dar nu îl mai vedem pe Jimin acolo . În schimb deschid telefonul și vad un mesaj.

"Frumoasa încercare! Nu am terminat încă cu tine,mâine la școală vei avea o surpriza. 😏"

Nu ma obosesc sa îi răspund ,dar îi dau telefonul fratelui meu pentru a vedea ce mi-a scris.

In Yeop: Nu pot sa cred...
Eu: Ce sa fac acum?
In Yeop:  Doar evită-l.
Eu: Ok,dar eu acum vreau sa dorm.
In Yeop: Ok atunci te las ai grija mâine, și apropo nu voi fii acasă câteva zile plec la o prietena din România .
Eu: Ooo...la o prietena. 🤭
In Yeop: Ya~~ suntem doar prieteni.
Eu: Ok, ok!
In Yeop: Te las sa dormi,noapte bună!
Eu:  noapte buna!

《///[{A doua zi}]\\\》

Merg la școală și ma întâlnesc cu Momo și Nayeon la poarta scolii.

Eu: Trebuie să vă zic ceva important.
Momo: De bine sau de rău?
Eu:Momo e vorba despre Jimin...
Nayeon și Momo: Ce a făcut acum?spun panicate
Eu: Pai întru în casă ,vorbesc puțin cu fratele meu și ii zic ca na duc în cameră. Ei bine, când întru îl vad pe Jimin în cameră.  Îl întreb ce cauta în camera mea sau dacă fratele meu știe, dar în schimb el încuie ușa camerei mele și ma lipește de perete. Începe să mă sărute brutal el văzând ca nu răspund ma musca puternic de buza ,iar apoi începe să-mi sărute gatul ,deci în lovesc. Merg sa ii spun fratelui meu ,iar când ne întoarcem în camera nu îl mai vedem,dar primesc un mesaj. Vreți sa îl vedeți?
Ele:Daa!

Nayeon chiar nu putea crede  era șocată, de Momo ce sa mai zic,nu credea ca iubitul ei îi poate face asta.


Why You?//Hwang HyunjinUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum