Niye Bacağımı okşuyorsun~

571 33 17
                                    

Bu bölümü mentorun attığı galerinizdeki en saçma videolar 3'ten ilham alarak yazdım.

Yazım yanlışları varsa affola.

İyi okumalar...

°°°
Emre yavaşça içeri girerken elinde poşet olduğunu bile yeni fark ettim. Emre yavaşça elindeki poşeti bana uzattı ve hızla salona geçti bende elimdeki poşetle birlikte mutfağa girdim. Poşetin içinde çok saçma şeyler vardı; çikolata, peynir ve kola emre gerçekten o kıza fazla bakmış olmalıydı ki saçma şeyler almıştı. Tostu bir tabağa koyduktan sonra yavaşça mutfaktan çıkıp salona girdim. Emre oturduğu yerde dalmış gibi görünüyordu. "Emre bir sorun mu var?" Diyerek elimdeki tabağı masaya bıraktım. Emre hafifçe kafasını iki yana salladı. "Yok ya dalmışım sadece" dedi ve masaya geçti o tostunu mutlulukla yerken bende onun yüzündeki gülümsemeye bakarak gülümsedim.

Emre tostunu bitirincr hızla bana döndü "Aklıma harika bir video fikri geldi" dediğinde gülüşüm daha çok büyüdü, böyle aniden fikir geliyordu ona. "Yarın benim eve gidip video çekelim olur mu?" Dedi bende başımla hafifçe onayladım onu. Saat 11.30'a kadar çekeceğimiz video hakkında konuştuk 'Galerinizdeki en saçma videolar 3'ü çekecektik bu seriyi oldukça seviyordum çünkü beni birden bire gülsürebiliyordu tıpkı emre gibi. Video hakkında konuştuktan sonra Emre'yi yolcu etmiştim aslında kalmasını söylemiştim ama 'işlerim var' diyerek gitmişti bende odama çıkmıştım.

Yatağıma yatmış tavanı izlerken aklımda sadece emre vardı.Onu düşünmek bana iyi geliyordu, bir anlığına bu düşüncenin ne olabileceğini düşündüm Emre'ye aşık mıydım? Ama hayır olamazdı çünkü o çoktan bizim apartmandaki gökçeye tutulmuştu ve bu benim sinirimi bozuyordu o kızda ne vardı sanki? Ben kendimi salakl salak gökçeye karşılaştırırken çoktan gözlerim kapanmıştı.

°°°

Mükemmel rüyamı bölen telefon sesiyle boğuk sesimle bir küfür mırıldandım. Bu saatte kim arıyor olabilirdi ki? Telefonumu elime aldım daha saat 11'di elimdeki telefon tekrar çaldı ve Ekranda emre ismi belirdi hiç beklemeden açtım telefonu. Telefonu açtığımda ise emre sakince konuşmaya başladı.
"Oo günaydın uykucu"
"Daha kargalar bokunu bile yememişken beni neden aradığını sorabilir miyim?"
"Kabus gördüm."
"Hemen geliyorum."

Emre'nin kabuslarına yavaş yavaş alışmıştım, ilk evimde kaldığı gün çığlık çığlığa uyanmıştı ve bana kabusundan bahs etmişti, kabuslarında çocukluğunu görüyordu bildiğim kadarıyla Emre'nin ailesi emreyle çocukken hiç ilgilenmemiş hatta bazen ceza niyetine karanlık bir odaya kapatmışlardı. Benim desteğimle emre terapiye gitmeye başlamış ve kabusları birazda olsa azalmıştı. Kafamı hızlıca iki yana salladım ve hızlıca yataktan kalkarak üstümü değiştirmeye başladım.

°°°

Emre-

Mükemmel sabahımı yine kabuslarla açmıştım aslında 1 haftadır hiç kabus görmüyordum ama terapistim bu kabusların artık azaldığını, ancak bazen tekrar görebileceğimi söylemişti sanırım en yakın zamanda bir randevu daha almalıydım. Hürkan gelirken bol duvara bakarak düşünmeye başlamıştım hürkan'a onun apartmanında ki bir kızdan hoşlandığımı söylemiştim ama hepsi yalandı hürkan belki beni kıskanır diye uydurduğum bir yalandı evet hürkana içten içe birşeyler besliyordum.

Kapı çaldığında koşarak kapıyı açtım, hürkan gülerek bana bakrken kalbim nedensiz bir şekilde çok hızlı atmaya başladı. Hürkan her zaman bu kadar güzel mi gülüyordu? "Sanırım beni içeri almayı düşünmüyorsun" diyen hürkan ile kendime geldim ve onu içeri aldıktan sonra kapıyı kapattım. Hürkan gelmeden önce odamı biraz toparlamıştım ama yinede video çekeceğimiz için biraz daha detaylı bir şekilde toplamıştık hürkanla.  Sonunda video çekmek için sandalyelere geçtik ve ben girişimi yaparken hürkan'ın bacağı gözüme çok hoş geldiği için yavaşça bacağını okşadım. "Sen niye bacağımı okşuyorsun şuan" diyen gürkanla yanaklarımın kızardığını hissettim ve hızla elimi çektim.

Video bittikten sonra hürkan salona gitmişti bende odada yanlız kalmıştım hâlâ utanıyordum ama yavaşça odadan çıktım ve yanına gittim "hürkan şey pardon yaa" dediğimde hürkan hafifçe gülümsemiş eliyle saçlarımı karıştırmıştı. "Ne pardonu emre ya hadi gel sahile inelim" dediğinde hızlıca onayladım onu ve üstümüze ceketlerimizi giydikten sonra sahile indik. Hürkanla birlikte denizi izlerken ise o kız geldi. Hürkan'a belki beni kıskanır diye anlattığım o kız.

Selaamlarrr evet düzenlemeden önce kabus sahnesi yine vardı ama bana saçma geldi ve o kabus için mantıklı bir sebep bulamadım bu yüzdende böyle bir kabusa çevirdim yani çok ciddi birşey değil yavaş yavaş atlatılacak birşey.

Sizi seviyorummm 🐰💗

Flys kaçarrr...

Aşk Ne Demekti? | MengolaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin