Bir önceki bölüm çok heyecanlı bir yerde bitmişti şimdi devammsss.
Yazım yanlışları varsa affola.
İyi okumalar...
°°°
"NE!" Diye resmen çığlık attı emre. "Emre ben seni seviyorum" dedim emre hem korkuyla hemde heycanla gözlerime bakıyordu. "Hürkan ben-" dedi ve hemen sözünü kestim "Lütfen hemen cevap vermene gerek yok sadece biraz düşün olur mu?" Dediğimde yavaşça kafasını salladı. "Daha sabah bana enişte diyordun sen değil mi? Eniştemm!" Dedi gülerek Kaan Mert kaan'a şaşkın şaşkın baktı. "Sana neden enişte demişti ki?" Dedi sadece Kaan hafifçe kızardı ve boğazını temizledi "evde anlatırım Mert" dedi mert'te aynı emre gibi sadece kafasını sallamakla yetindi.
Emre-
Çoktan eve geçmiştik ve hürkan mutfakta yemek yaparken ben onun bugün ki teklifini düşünüyordum. Kafamı dağıtmak için televizyonu açtım ve hızlıca Twitch'e girdim ve kaan'nın yayınını gördüm. "Bizimkiler yayında" diyerek hürkan'a seslendim, hürkan mutfaktan çıkarak "Kaan ve mert mi?" Dedi hızlıca onayladım onu. "Kesin bir bok var genelde birlikte yayın açmazlar" dediğinde başımı hafifçe salladım. "Haklısın" dediğimde hürkan mutfağa girmeden önce "hadi aç izleyelim" dedi ve büyük ihtimalle ocakta ki yemeğin altını söndürüp tekrar salona geldi ve hızlıca yanıma oturdu.
Ne olur ne olmaz diye resmen gözümüzü kırpmadan kaan ile mert'in yayınını izliyorduk. "Mert peki bizi Instagramda shipleyenler hakkında ne düşünüyorsun?" Dedi Kaan tam o sırada benim içtiğim su resmen boğazımda kaldı ve öksürmeye başladım. "Yavaş öleceksin" dedi hürkan hiçbir şey olmamış gibi gülümsedim ve "iyiyim" dedim hürkanda 'hıhım' diyerek başını salladı. "Gördüm bugün, hatta edit yapmışlar" dedi Mert. "Aslında sana açıklamam gereken bir şey var ama bunu yayında yapmak iyi bir fikirmi bilemiyorum" dedi kaan bende bunu duyup hemen kaan'ı aradım.
°°°
Kaan-
Telefonum çaldığında gözlerim mertten uzaklaştı ve telefonu elime aldım. Emre arıyordu. "Emre arıyor hemen konuşup geliyorum" dedim mert'e karşı mert'te başını tamam dercesine salladı.
"Efendim"
"Şu fikrini yayında yap. Kimseden korkmana ya da utanmana gerek yok biz yanındayız tamam mı? Ayrıca mertte sana aşık, bu yüzden seni red edeceğini sanmıyorum lütfen konuş onunla kaan"
"Tamam konuşacağım. Teşekkürler emre iyi ki varsın."
"Yayından sonra söylersin bunları"
"Tamam"Telefonu hızlıca kapadım ve Emre'nin söyledikleriyle cesaretlenip Mert ile konuşma kararı aldım ve Mert'in yanına döndüm. "Mert" dedim yerime otururken "efendim Kaan" dedi Mert "Sana söylemem gereken birşey var. biliyorsun bende hürkanda olan bir cesaret yok, o yüzden bağıramam ama bunu şuan izliyen herkesin öğrenmesini sağlıyabilirim" dediğimde Mert şaşkınca beni dinliyordu. "Neyi" dedi şaşkınca "Seni sevdiğimi, sana deliler gibi aşık olduğumu, sen olmayınca delirebiliceğimi, sensiz olmanın beni yok edebileceğini" konuşmaya devam ederken Mert "Kaan" dedi sadece ve bende uzatmayı bırakıp hızla ağzımı araladım. "Evet Mert Kaya ben senden deliler gibi hoşlanıyorum. Peki ya sen mert?" Dediğimde Mert şaşkında olsa mutluydu. "Bende kaan, bende" dedi ve hızla sarıldık.
°°°
Emre-
"Başardı! Başardı! Hürkan gerçekten başardı!" Diyerek resmen bağırıyordum heycanla "Emre lütfen sakin olur musun?" "Özür dilerim ben çok heycanlandım kaan mutlu olduğu için ben çok daha mutluyum, Kendimi Gururlu bir anne gibi hisediyorum" dedim ve hürkana sarıldım "Emre biraz daha sıkarsan sana aşık olan bir sevgilin kalmayacak" dediğinde şaşırarak "sevgili mi?" Dedim. Hürkan "Yani şey bilirsin" diye gevelerken "Sakin ol hürkan" demekle yetindim sadece. Bir anda hürkan beni kendine çekti "Sana kaan'ın evinde 'seni şu an öpsem napabilirsin' demiştim" dedi "Bende sana 'beklerim' dedim" "Eee o zaman kaldığımız yerden devam edelim" dedi ve hızla dudaklarıma atıldı.
Hürkan beni daha çok kendine çekti ve elini belime atarak belimi okşamaya başladı. Dudaklarıma sert bir öpücük bıraktıktan sonra hafifçe uzaklaştı benden. "Hürkan ben ne yapacağımı bilmiyorum" dedim ve başımı hafifçe aşağıya eğdim. Hürkan çenemden tutarak başımı tekrar kaldırmış ve "sana herşeyi öğreteceğim sadece beni taklit et" diyerek tekrar dudaklarıma atıldı ama bu sefer dudaklarını değdirip geri çekilmek yerine dudaklarını haraket ettirmeye başladı. Bende onu taklit etmeye başladım.Aynı onun gibi dudaklarımı oynatıyordum.
Hürkan yavaşça dudaklarımdan ayrıldı ve "bilmediğine emin misin?" Dedi kafamı hızlıca sallayarak "Evet" dedim "İlk öpücüğün olmak çok güzel bir his ayrıca benden daha bilgili gibisin" dediğinde utanarak hayır anlamında kafamı salladım. Oda bana hafifçe gülümsedi ve oturduğu yerde biraz daha gerileyerek bacaklarını iki yana biraz daha açtı. Kucağı tam oturmalık görünüyordu. Hürkan ona baktığımı görmüş ve elleriyle baldırlarına vurarak "öyle bakacağına gel otur istersen" dediğinde hafifçe gülümsedim. Hürkanda zorlamadı ve yine koltukta sarılarak uyuduk.
°°°
Sabah olduğun da hürkan'ı yanımda uyurken bulmak garibime gitsede dün olanları hatırlayıp yine kızardım. Aklıma 2 gündür çığlık çığlıga uyanmadığım gerçeği geldi bu da hürkan'ın yanında rahat hisettiğimin benim için küçük bir kanıtıydı, benim odada ki lavabo'ya girip yüzümü yıkadım, dişlerimi fırçaladım ve hızlı bir duş aldım. Belimde havluyla ayna karşısında saçımı kuruturken, kapı açıldı ben kapıyı kitlemeyi nasıl unutmuştum ki. Hürkan içeri girdi "Günaydın" dedi uykulu bir sesle beni daha tam bir şekilde görmemişti görünce de ağzı açık kalmıştı.
"Emre sen niye böylesin" dedi şaşkınca "Duştan çıktım,kapıyı kitlemeyi unutmuşum özür dilerim gözlerin için" dediğimde kaşları çatıldı. "Ne özrü emre ya gözlerim bayram etti resmen. keşke seni her zaman böyle görebilsem" dedi ve arkamdan bana sarıldı. Elleri vücüdümun üst kısmında küçük bir gezintiye cıkmıştı bile "Hürkan sen iyice sapıklaştın ama" dediğimde sapıkça gülümsedi "Ama çok seksi bir sevgilim var" dediğinde utanarak "Hürkan!" Diye bağırdım "Tamam sustum" dedi o da hızlıca. Ardından ikimizde banyodan çıktık ve ben hızla giyindikten sonra kafamızı dağıtmak için sahile geldik.
"Emre" dedi hürkan ve bakışlarım ona döndü "Efendim" "Benimle misin?" hürkan'ın evde yaptığı şey yüzünden birazcık sinirliydim "Bu nerden çıktı şimdi ya" dedim hafif sinirli bir ses ile "Sadece soruma cevap ver" dediğinde bu kadar ısrar ettiği için şaşırsamda "Seninleyim sonzuza kadar seninleyim, ölüp tekrar dirilsem bile seninleyim,beni bıraksanda seninleyim Sevgilim...?" Demekle yetindim.
●Emre nerden bilebilirdi ki bu sözün gerçekliğini●
Merabalarrrrr
Bu son iki bölüm karantina'dan alıntılar alarak yazmışın sevdigim bir kitap serisi bu yüzden burda kulanmak istemişim. Ramazan yüzünden uzun zamandır yazamıyordum ilaç gibi geldi.
Sizi seviyorummm 🐰💗
Flys kaçarrr...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Ne Demekti? | Mengola
FanfictionDÜZENLENDİ!! ANGST!!! "Ben senin için hiçbirşeyken bunu kabul edemem" "Bu benim kolyem değil ayrıca tüm dünya sensin ve sen bana aitsin"... Başlangıç: 21 Haziran Bitiş: 29 Ocak